Accepterad Hss0 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hss0

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 919 — Övrigt
Anledning: tar pengar från jobb kassan
Personal: Alan
Datum: 2026-05-09
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv "Från mitt perspektiv hände det att jag tog pengar ur kassan på pizzerian. Jag förstår att det var fel och att jag inte hade rätt att ta pengarna. Det som hände skedde på grund av mina egna beslut, och jag är medveten om konsekvenserna av mitt agerande. Jag ångrar det som inträffade och tar ansvar för mina handlingar

Tar du ansvar för det som hände? "Ja, jag tar ansvar för det som hände. Jag inser att det var fel att ta pengar ur kassan och jag accepterar konsekvenserna av mitt handlande

Vad har du lärt dig sedan dess? "Jag har lärt mig att mina handlingar får konsekvenser, både för mig själv och för andra. Jag har förstått vikten av att följa regler och att agera ansvarsfullt, även i svåra situationer. Jag har också insett att det är viktigt att söka stöd eller prata med någon om man har problem i stället för att fatta dåliga beslut

Varför ska vi ge dig en till chans? "Jag anser att jag förtjänar en till chans eftersom jag har tagit ansvar för det som hände, lärt mig av mina misstag och är beredd att visa genom mina handlingar att det inte kommer att hända igen."

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mXEST89dH9A0730oR?invite=cr-MSxHdFEsNjQ3Mzc2MDQ3&v=0

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka