Inaktuell Henke | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Vad ska gänget heta? Outlaws MC eller Satans Soldiers

Vad heter du i verkligheten?
Henke: Ludwig

Rysk kaviar: Måns

Ditt födelsedatum:
Henke: 9 Januari 2007

Rysk Kaviar: 25 Februari 2007

Hur ofta kommer du vara inne?
Henke:
Måndagar - Torsdagar: 15:30 - 20:00.
Fredagar: 15:00 - 23:00.
Lördagar: I princip hela dagen.
Söndagar: Hela dagen fram till 21:00.

Rysk kaviar: vardagar 15:30 till 21:30 och på helger i princip hela dagen

Hur många timmar har du på Fivem?
Henke: 540+

Rysk kaviar: 850+

Berätta om din karaktär: Min karaktär heter Jan Olsson, han anser sig själv vara den gladaste personen i hela världen. Enligt Jan finns det inget bättre än att hänga med sina polare och ha kul. När Henrik växte upp hade han det svårt i skolan, han blev ofta mobbad då hans mamma knarkade. Henrik visste dock att han ville ha en bra framtid så han ignorerade alla som var dumma och fokuserade på skolan. Tiden gick snabbt och Henrik gick ut skolan med relativt bra betyg. Han fick sitt första jobb på MAX Hamburgare, han älskade det jobbet. Min karaktär kan ibland vara lite tuff, men det är på grund av att han blev mobbad när han var mindre. Som tur är märker han det och försöker att vara så snäll som möjligt. Henrik försöker alltid att se det bästa av saker, oavsett situation. Han är alltid en glädjespridare även fast han kan vara lite ''hårdhänt''. Jannes mål med livet är att kunna göra andra glada, förutom det har han inte riktigt ett mål. Utanför arbetet älskar Henrik att spela fotboll och tennis. Varannan Lördag brukar faktiskt Jan, Henrik och Jans, som är hans kompisar, spela antingen Tennis eller Paddel. Förutom sporterna så älskar han att spela tv-spel, han brukar fixa ett litet gäng av kompisar han känner online och spela lite olika spel, hans favoritspel är dock skjutarspel.

Min karaktär heter Jans Ottosson och han är 24 år gammal, Jans är en person med ett gott hjärta och han har alltid velat folk väl. Det var en sak i Jans uppväxt som inte var helt okej, Hans pappa var kriminell och hans mamma var beroende ut av droger, Jans bestämde sig för att flytta ut redan vid 17 års åldern. Jans hade en dålig utbildning när han flyttade ut och han kände direkt att han inte skulle klara sig i livet men när han var på arbetsförmedlingen så märkte folk där att han var väldigt framgångsrik och att han lätt kunde få mycket bra jobb. Jans Började jobba på Mekonomen då han ansåg att det var en bra start inom jobb branchen. Jans tröttnade väldigt snabbt och han ville rädda personer som hade det tufft eftersom att han vet hur det känns och han har ju även gått igenom hemska saker så han tog chansen och blev polis. Jans älskade att vara polis han hade ett bra ryckte och han hade även bra kollegor, men en dag så gjorde Jans ett litet fel och det gav han sparken. Jans blev väldigt sur på rikspolischefen och han ville genast hämnas på samhället. Jans ville nu gå den vägen som hans pappa hade gått, den kriminella vägen. Jans ville hämnas på samhället men den personen han hatar mest är rikspolischefen, Jans tänkte på alla timmar han har slösat i onödan på polis yrket och han blev bara argare och argare och Jans tänker mycket på dem konsekvenserna med att vara kriminell innebär han kan få upp mot livstids fängelse och han kan även dö om han gör något fel.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag tycker att vi ska få starta ett gäng då vi tycker att vi vill ha ett eget gäng som där vi vet att våra medlemmar har bossar som de kan lita på, jag har ju varit vice-boss i andra gäng så jag vet hur man kan ta hand om ett gäng och hur man är en bra boss. Vi vill verkligen kunna ha ett eget gäng för att vi tycker att de är mycket kul att kunna ''anställa'' någon och göra dem glada, det är mestadels det vi är ute efter. Förutom detta så tycker vi det saknas MC gäng här på Unive, därför vill vi reviva de förra gängen och kunna ha kul och göra roliga scenarion.

Har du några med dig från start med gänget? Japp, Henke som President, och Rysk Kaviar som vice, samt Brocken som sgt. at arms och några andra som vill bli medlemmar.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? MC Gäng, mestadels åka runt med medlemmar och ha kul, samt ha roliga scenarion med medlemmar.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Henke: Jag har varit vice-boss i två olika gäng, Zone-2 vilket som var ett lite mindre lowkey gäng, inte så mycket som hände i det gänget alltså slutade jag. Jag har även varit vice-boss i ett gäng som hette Ace Of Spades, gänget var mycket stort och gjorde många rån och många kriminella saker. Jag har inte direkt så jättemycket erfarenhet inom MC Gäng, dock har jag varit prospect i Lost MC när det fanns. Förutom detta har jag även burit kriminell rollen innan och av det jag hört så tyckte många att min RP var bra och mycket rolig.

Rysk kaviar:Jag har knappt några erfarenheter inom det kriminella på grund av att jag inte har varit med i något gäng men jag har några kriminella vänner ingame som har lärt mig lite inom den kriminella delen.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Att vara gängboss eller viceboss betyder att det är vi som har ansvaret över alla medlemmar. Det vi kommer göra för att kunna ha så bra RP som möjligt är att försöka få många roliga scenario med andra kriminella, sen även kommer vi göra så att våra medlemmar förstår att man ej måste vinna ett scenario för att det ska vara roligt. Förutom detta kommer jag som boss ofta göra ''prov eller tester'' på våra medlemmar för att kunna se så att de har mycket bra RP.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag som boss kommer se till så att alla medlemmar har så hög RP nivå som möjligt, detta kommer jag göra genom att se till så att alla medlemmar är både trygga och har roligt. RP-nivån brukar bli sämre om man har tråkigt, alltså kommer jag se till så att alla är glada och trygga även fast de tex har förlorat ett scenario. Förutom det så kommer jag som President alltid hålla koll på mina medlemmar så att de inte FailRPar, för att det förstör verkligen serverns RP-nivå.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Man planerar allt i minsta lilla detalj, oavsett om man gör ett personrån eller ett bankrån. Några saker som är superviktiga att planera är hur många gisslor man ska ha om man gör bankrån eller butiksrån, folks roller tex vem som tar gisslan och vem som kör. Sist men inte minst är det viktigt att bestämma hur rånet ska göras, var man kommer att köra och hur man ska smita från polisen. Det är viktigt att ha en bra förare så att man inte krockar under biljakten. Tex om man gör ett butiksrån så ska man ha en gissla och sen åka till en butik och göra rånet, direkt när man är klar så ska man köra iväg snabbt så att polisen inte hinner se en. Sen sticker vi till ett ställe och gömmer oss, vi lämnar av gisslan och sticker till gänghuset där vi lämnar pengarna, vapnena och byter bil och kläder, sen ligger vi lowkey så att polisen ej ser oss.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Regelbundet kolla så att de har kul och känner sig trygga med andra medlemmar, förutom det så kommer vi ofta vara med medlemmarna och se till så att deras RP är hög. Om de gör ett litet fel så kommer jag snacka med dem om det, gör dem ett stort fel så kommer de uteslutas, inga undantag.

Hur hanterar du kritik? Jag hanterar kritik mycket bra, både för att jag har varit chef över många jobb samt varit vice boss över två gäng, Ace Of Spades och Zone-2.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Såklart jag skulle, finns många möjligheter utanför den kriminella RP:n.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte!

Har du läst våra Regler? Japp, det har jag!

Senast ändrad:
+rep Var bra vice! -rep Borde köra på jans karaktären då du har varit polis securitas och sjukvårdare på Henerik Bergquist.

Tillbaka