Nekad hejsan123122 | Medlem ansökning [Röda gubben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hejsan123122

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cornelis

Vad är ditt discord namn? 𝐇𝐞𝐣𝐬𝐚𝐧𝟏𝟐𝟐𝟏.#1480

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter christian svensson Och han gillar bilar och han är 23 år och han har alltid viljat jobba på vianor eller mekonommen och hans pappa gillar meko med och där jobbar han just nu och han är 45 år gammal och han är 195 lång och hans mamma Jobbar på sjukhuset och hon ör 44 år gammal och hon är 167 lång christians uppväxt har varit super bra han hade många vänner och så som han var med mycket och dom Drömde om att köpa en sport motorCykel Och dom gjorde det men sen så flytta christian jätte långt ifrån sina kompisar så han kände sig ensam tills han flytta till staden unive och det var där hans kompisar bor och dom kunde träffas igen och leva ett bra liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra bra rp och inget lall jag kan jobba bra på jobb jag är bra på att rpa jag kan alla regler jag vet hur man ska bete sig jag är bra på att hitta vänner Och jag kan hitta folk som vill rpa bra och hitta på roliga saker på servern jag kan börja jobba hos sjukvården eller vara krim jag är lika bra på båda!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en

Hur hittade du Unive? Jag kolla på en streamer och så tyckte jag att det såg jätte kul ut och så ville jag börja här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka