Nekad Celsium | Medlem ansökning [mrpondanski]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Celsium

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cornelis

Vad är ditt discord namn? celsium461

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Christian Svensson han är 24 år gammal o han har bott i unive staden länge men har varit på semester i ungefär 1 o ett halvt år men nu landa christian i unive staden det första han gjorde var o åka till sitt garage där sin motorcykel o kolla om den var kvar Christian hade importerat den men nu säljs den i motorcykel firman när christian fick reda på det så vart han svin sur Christian har en plan att bli motorcykel förare o skaffa mycket vänner christian tänkte åka o hälsa på sin mamma o pappa när han var framme så såg han dom stå redo för att fira Dom firade hela dagen men sen behövde christian åka till sitt hus o så såg han att allt såg bra ut tack vare hans föreldrar som tagit hand om huset han hälsade på sina kompisar o alla var glada dom drog till ett berg o sköt raketer för att fira allting (detta var min lilla story hoppas att detta är tillräckligt)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, Social rp, Hjälp full, Aktiv spelare, Ingen lallare är här för o rpa seriöst, Säger till staffsen om någon gör fel, Jag hjälper gärna till på något jobb som typ mekonommen,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM random death match innebär random killing alltså att man bara går o dödar folk utan andledning som jag vet är STRIKT förbjudet på unive, VDM vehicle death match innebär att man använder sitt fordon som ett vapen det är även strikt förbjudet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Jag har rollspelat sedan 2022 kan alla basic regler. Jag vet hur man rpar har även kollat på RP sedan 2021. Så kan det man måste veta. :D

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Jag har lite svårt att komma ihåg vissa saker när det är intervju men jag ska försöka mitt bästa Stort tack ifall jag blir godkänd!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka