Accepterad KaZperEss | Medlem ansökning (kebab240)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KaZperEss

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? kasper175

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Christian Metall. 28år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, bestämd, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Christian är en kille med svenskt ursprung som växte upp i en familj med medelekonomi, han växte upp utan några syskon och hade svårt att hitta vänner vilket gjorde han till ett perfekt mobboffer, han bevittnade hur samhället var förstört och myndigheterna gjorde inte tillräckligt för att stoppa det, därför bestämmde Christian sig att han behövde göra något åt det så han hade tänkt sig att jobba inom securitas eller polismyndigheten för att hjälpa staten att få fast dem, Christians mål med yrket är att barn och familjer ska växa upp i ett tryggt samhälle där ingen är rädd. Christian är en rolig och schysst person som bara vill göra gott och sprida glädje och kärlek i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med positiv energi och roliga scenarion för båda parterna, min karaktärs mål är att vara så social och hjälpsam som möjligt vilket gör att jag inte bryr mig om att vinna/pengar utan det viktiga är att skapa roliga minnen för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte handlar om att vinna utan man kan förlora då o då för att skapa roliga scenarion för motparten

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mått några regler men kommer inte direkt i håg vilka men det har bidragit till min förbetring av min rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM vilket står för Vehicle Death Match betyder att man inte får använda bilar eller andra fordon som vapen och RDM som står för Random Death Match innebär att man inte får döda någon utan konkreta skäl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka