Accepterad Röda gubben | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Röda gubben

Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Roda_gubben

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Eric Lindqvist han är 28 år gamma född 1994-01-31. Hans uppväxt var nästintill perfekt i skolan hade han inte så mycket vänner men han var bra i skolan. Han mådde inte så bra för hade aldrig haft en flickvän och han inte hade vänner. Tillslut så släppte han det och tog nya tag. Han började tränade fotboll och innebandy så han skulle få en bra kropp. Efter grund skolan så började han på ett polis universitet i Stockholm. För att han hade lite vänner men de var kriminella och han ville stoppa allt sådant i Sverige. Han utvecklades bra i universitetet och gick ur universitetet med bra resultat. Han flyttade nästa direkt till Unive för att söka polis yrket där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och roliga scenarion som är roligt för båda sidor. En bra och social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för makt och att man inte spelar för att vinna alla scenarion. Har varit krim och det är inte kul att möta såna personer. Så jag kommer göra det kul för alla på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Powergaming: Powergaming innebär att man använder sig av ”omänskliga” krafter, om du till exempel åker rakt in i en vägg sen skiter du i att rpa på skador o bara åker där ifrån så bryter du mot powergaminf. Fearrp: Detta innebär att du inte har någon inlevelse i spelet. Du har alltså inga känslor in game, alltså du bara skiter i allt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har över 3000 timmar på bara unive. Jag har även rpat på andra servrar men inte i närheten lika mycket som på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka