Accepterad Hassemc | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassemc

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/balo11/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c2fde5c

Vad är din discord tagg? Penguinjr4

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: banm.pngvible.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa blåa appen istället för mejlen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hamnade i ett scenario där jag blev FRP och RDM, men istället för att gå in i support så tänkte jag att jag skulle rpa på det ändå och åka till sjukan, när jag kommer dit så tar det en liten stund innan jag får hjälp men sen så kommer en sjukvårdare och hjälper mig, precis som vanligt så rpa vi oss fram till att jag inte var medvetslös längre. Då när jag kunde börja prata så sa jag skulle du möjligtvis kunna kolla den lappen jag skriver nu, då sa han ja okej. Jag förklarade situationen om att jag blev RDM och FRP och frågade honom ooc om han ville att jag skulle visa honom detta. Han svarade ej i ooc så då sa jag ig att jag kunde visa honom på den blåa appen vilket var av mitt misstag. Då efter detta så sa han '' du vet att du fortfarande kommer få krycka för dethär'' och jag svarade aja de lugnt ska inte ha det egentligen men orkar itne tjata på dig så bara ge mig kryckan så blir det bra. Nån sekund efter detta har hänt så blir jag P bannad av vible pga mild ooc. Sedan ändras straffet till 12 h.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var egentligen inte en felaktig ban, det var jag som pratade halv ooc. Istället för att jag sa mejlen så sa jag blåa appen vilket ligger på mig. Det som gör frustrerad är att när jag försöker rp mig fram istället för att hoppa in i support är att jag blir bannad för att jag råka säga blåa appen istället för mejlen. Men ja, det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för väldigt länge sedan innan detta, den enda som jag kommer ihåg var när jag skjöt på en motorväg vilket man under den tiden inte fick. Då lärde jag mig att man inte skjuter på motorvägar och att man skulle försöka vara mer diskret vilket att skjuta på en motorväg inte riktigt är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta ärendet från allra första början i support och fått en ress istället för att rpa på det, men hade även att kunna säga mejlen istället för blåa appen. Även inte säga att personen ska kolla min lapp när jag skrev i ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte uttala mig i halv ooc/mild ooc alls utan när man rp så håller man sig strikt till rp och inte snackar om saker utanför. Jag ska bättra mig med att inte säga blåa appen eller något liknande för att undvika OOC prat så mycket som det bara går.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag var med och bannade honom, fick rätta Vibles ban från P-ban till OOC. Hans banöverklagan är godkänd av @Limpis i PM.
1752365618269.png1752365637489.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka