Accepterad TrexZyy | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrexZyy

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
2
Ditt discord namn: tr3xzyy

Ditt Hex-ID: steam:11000015ba74484

Vad för typ av beslut gäller det? Ban fram tills 26 Juni. Går inte för mig att göra ban överklagan därför gör jag beslut.

Vem/vilka tog beslutet? Korpen och Bossman Berra

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag var jävligt dum och skrev "Liten muffsi" ooc till någon som gjorde fearrp på mig. Jag tror de tog detta beslut eftersom jag gjorde fel men de fattar nog att jag blev arg eftersom det var en annan grabb som gjorde fearrp på mig. Jag tror beslutet hade varit mildare om jag inte redan haft problem bakom mig och det är därför jag får ban och jag vet att jag måste skärpa mig och bli en bättre inom rpn för att hålla servern på topp nivå.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte direkt felaktigt men det som ledde till att jag gjorde det jag gjorde var att grabben som jag precis skulle kidnappa från södra nätverket hoppar ut och lägger en fearrp när vi har riktat på han i 5 sekunder vilket man med kan se på klippet om man kollar ifrån när jag i den blåa bilen och Lenoz MC väst hoppar ut till att han i den blåa södra bilen hoppar ut och börjar skjuta. Det blir även en powergaming på klippet som man ser eftersom han som sitter kvar i bilen inte rpar på skador vilket gör scenariot ännu tråkigare eftersom det förstör rp upplevelsen och vår kidnappning då vi hade fått ett kul scenario genom att kidnappa honom. Efter alla dessa regelbrott han begår blir jag sjukt frustrerad och arg eftersom jag precis ska kidnappa honom och han väljer att hoppa ut och döda mig när vi har riktat på han i 5 sekunder och därmed förstörde han hela scenariot så jag blir så arg att jag inte kan kontrollera vad jag gör och gör det dummaste man kan göra i ett sånt läge som då är att hetsa ooc i efterhand. Jag har sån himla ångest men ville verkligen fortsätta det där scenariot på ett roligt sätt med bra rp upplevelse men det slutar med att jag blir bannad och får indragen krim och jag ville verkligen inte förstöra rp:en genom att göra så bara att jag inte kunde kontrollera mina känslor pga allt södra grabben redan hade förstört för rpn och mig så blev det som det blev men jag hoppas att detta går att åtgärda och hoppas verkligen jag kan få en andra chans:)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mW2NTPIhscUm7FqQE

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Det klippet du skickade går ej att titta på, komplettera innan 19:00 imorgon annars är denna nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka