Nekad Someone | Åtgärd Överklagan [ikeagrillen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Someone

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 2977 — Normal (11.25p)
Typ: FearRP (§ 4.1d), Hets-OOC (§ 5.2)
Anledning: Ganska grov fear, skriker vid kidnappning samt hets ooc.
Personal: Borzy
Datum: 2026-05-16
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag var och körde runt med min polare. sen kommer dmg såklart och pittar en och sen väljer att pitta en så vi kraschar sen hoppar dom ut och smäller min polare men kidnappar mig. jag låg nere på marken samarbets villig när dom rikta vapen på mig men då börjar dom skrika och kalla mig horbarn och skit så jag blev förbannad och kalla dom horungar för dom gjorde mig arg och då tänkte inte jag riktigt att dom hade vapen riktat mot mig, därefter tar dom mig till deras gänghus och ber mig hunda för dom, jag säger då nej för jag tänker inte förnedra mitt gäng eller mig själv, därefter väljer dom att dumpa mig i havet, men när dom ska lyfta med helin lägger jag en onödig commentar i ooc och säger att dom är lågt nere att dom vill att jag ska hunda och då blir det tydligen hets ooc för jag skrev det.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag anser att mild fear rp skulle va mer sannolikt då de enda jag gjorde var att höja min röst när dom kalla mig horungar och börja skrika på mig. hets ooc tycker jag inte va hets alls då jag endast skrev att jag tycker dom hade inget liv då dom ville att folk skulle hunda för dom samt förnedra sina gäng. sen är de inte fear att säga nej till hunda även om dom då riktar på en, som sagt personer irl dör hellre en att förnedra sig själva eller sitt gäng. jag tror beslutet var korrekt men grov fear rp och hets ooc var de inte. jag kan gå med på mild fear men hets ooc var de inte. de enda jag gjorde som var fear var att höja min röst när dom rikta på mig, sen blev jag ochså väldigt arg då dom börja skrika på mig och kalla mig horbarn för ingen anledning, man hör själv på klippet att jag var samarbetsvillig och hetsa inte alls förens dom börja kalla mig horbarn och skrika på mig. jag tycker ni borde ge mig en andra chans för att bevisa mig själv att jag inte är nån problem spelare utan att jag bara blev triggad av dom innan då jag låg på marken och sammarbetade och inte hetsade och sen kallar dom mig horbarn och skriker på mig så jag blev triggad och sa busunge, jag hade inte gjort det om dom inte från första början hade skrikit och kallat mig horbarn, vilket dom får men det triggade mig och då blev jag arg och han inte tänka på konsekvenserna och råka få ut ett dumt ord som h rungar.

Har du bevis som stödjer din överklagan? ja. https://medal.tv/games/gta-v/clips/mINEtcAb4FVzPbWpy?invite=cr-MSw3c3csMzA4NDAyOTIx https://medal.tv/games/gta-v/clips/mILDZOrwQ7ABD2ZLY?invite=cr-MSxsMGosMzA4NDAyOTIx https://medal.tv/games/gta-v/clips/mIN8XqKGO7-TKLXdf?invite=cr-MSwwNTQsNTgwOTgwNDEx

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

jag har nu gått och blivit polis så gärna fryss min krim roll om denna överklagan godkänns

Tillbaka