Accepterad Hassemc | Ban Överklagan filiri

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassemc

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/balo11/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c2fde5c

Vad är din discord tagg? Penguinjr4

Vem var det som bannade dig? Filiri

Bild på banmeddelande: banunive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade på skador när jag krockade flertals gånger utan att rpa på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett ganska stort skottscenario med flertals bilar inblandade. Jag hade precis hjälpt mina vänner att kidnappa en person och åker därefter upp på en motorväg och följer efter motparten. Jag försöker svänga framför men det slutar med att vi krockar med varandra och jag knuffas in i mitten räcket, direkt efter så kommer motpartens bil och träffar min yttligare än gång. Trots detta så valde jag att inte rpa på skador vilket resulterade i att jag senare blev bannad för pwg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig jag har gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för pwg och jag har fått lära mig då att man inte ska spela för sin egna fördel utan spela för båda parterna så att alla kan ha kul. Det skapar också en bättre miljö på servern om man spelar på det sättet. Det är ett upprepat misstag som jag har gjort men jag mikrojusterar hela tiden för att förbättra min rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpa på skador när jag krockade så som /me ont /me yr osv osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag ska tänka mer på pwg och att jag ska undvika att ta den lätta vägen o skita i att skriva /me ont. Det gör det roligare för oss alla om man rpar realistiskt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka