Nekad Hassemc | Beslut Överklagan FILIRI

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassemc

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Ditt discord namn: Penguinjr4

Ditt Hex-ID: steam:11000013c2fde5c

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Filiri

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att på bevismatrialet ser det ut som att jag hamnar i värsta crashen där jag inte rpade på skador och dödade en kille.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att detta var ett felaktigt beslut eftersom att jag varken fick komma in i support och förklara min sida av vad som hände, samt att jag inte hade några varningar tidigare på min kriminella roll. Det är sant att jag kanske inte har haft den bästa historiken när det kommer till min kriminella rp, men varför skulle jag någonsin ta den risken att förlora min krimroll igen när jag har tappat flera gånger tidigare. Jag tycker att det möjligtvis hade varit bättre om jag exempelvis fick 2 varningar och en grov muntlig varning i support istället för att sätta prisökning till 520 i 1 månad. Jag har även ett klipp på exakt samma händelse där klippet visar att han jag krockar med är den som kör in i mig och att jag inte pittar. I klippet ser man hur jag försöker köra framför motpartens bil och han håller samma hastighet vilket gör att vi krockar. Senare i klippet ser man hur min kompis råkar krocka i honom så att han flyger in mot mig, sedan så laggar han bakom mig. Eftersom att motparten lagade så mycket tycker jag att det var ett väldigt hårt straff. Jag tycker att jag borde få en till chans utan att ha prisökning eller indragen krimroll utan att man sätter 1 eller 2 krimvarningar så jag visar för er att jag kan rpa som krim utan att ställa till med de "problem" ni påstår att jag gör hela tiden. Sen även att jag blir bannad i 12 dagar, detta är et återgärd jag möjligtvis hade kunnat förstå mig på om jag redan hade haft två varningar men det hade jag inte, som sagt tycker att detta var lite väll hårt straff eftersom att jag hade skött mig fram tills detta där ni påstod att jag pwg. Hoppas att ni kan se igenom detta och möjligtvis ge mig yttligare en chans att visa att jag kan bättre än vad som påstås.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lfVhNZylFSA0DTz4i?invite=cr-MSxzSncsMTY3NDI0MTk0&v=30 mitt klipp Idas klipp https://medal.tv/games/gta-v/clips/lfVhK9ABoiA0QCuR1?invite=cr-MSxQd1QsMTU5MjEwMTU2&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka