Accepterad Hassemc | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassemc

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/balo11/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c2fde5c

Vad är din discord tagg? Penguinjr4

Vem var det som bannade dig? asregrd

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-28 205627.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade på skador när en bil krockade in i min sida när jag försökte svänga åt höger, jag valde istället at fortsätta köra därifrån tills bilen gick sönder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka på en prio när två bilar börjar från ingenstans följa efter mig, de följer mig i säkerligen över 30 minuter där de både har hoppat ut ur bilen och skjutit emot mig och fortsatt följa efter mig. Tillslut så började bilen ryka eftersom att jag hade krockat tidigare med motorcyklar som inte går o välta över. Det slutar med att jag hamnar på motorvägen där ena bilen råkar köra in i mig från sidan där deras skärm fick blackscreen och jag kunde fortsätta köra utan att min skärm blev svart, detta gjorde så att jag trodde att inte krocken var tillräckligt hård för att jag skulle rpa på det så jag fortsatte köra yttligare 20 m framåt tills att bilen gick sönder där jag senare dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktigt placerad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har tidigare blivit bannad för PWG eftersom att jag valde att rpa för min egna vinning när det kom till kryckans tid. Jag fick lära mig då att jag ska inte bara spela för min egna vinning utan även för motparten så att båda parterna kan ha roligt ingame när man spelar tillsammans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna och rpa på skadorna vid krocken och även ifall jag hade förlorat scenariot så hade jag kunnat rpa vidare på det på något annat sätt o göra det till något roligt istället för PWG och bara spela för min egna vinst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att oavsett vad, vid en krock så ska man rpa på skadorna. Spelar ingen roll om det är 50 km/h eller mindre oavsett vad så ska det rpas på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka