Accepterad Hassemc | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassemc

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/balo11/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c2fde5c

Vad är din discord tagg? Penguinjr4

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-26 145401.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag ljög om vilka skador jag hade för att kunna få mindre krycktid, alltså jag spelade bara för min egna vinning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi försökte fånga ett par personer som valde att springa in i kycklingfabriken. Ingen visste riktigt hur vi skulle ta oss in så då sa jag att aja men jag springer först, så jag springer in i en tajt korridor och tar täten för att skapa utrymme för de andra att ta sig in, det slutar med att jag blir dödad av skott och sedan upplockad till sjukvårdare precis utanför. Eftersom jag redan hade dött 3 gånger tidigare samma dag så orkade jag inte ha krycka igen så jag valde att ljuga om hur jag dog och få mindre krycktid vilket ledde till att jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste gången jag var bannad var det pga brist på social rp, där lärde jag mig att man ska aldrig skjuta som första alternativ, och när man väl skjuter ska man gå för att bena personerna istället för att sikta huvud och döda de på direkten. Har även blivit bannad tidigare av att skjuta på motorvägar, då fick jag lära mig att det går emot diskret reglen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? RP:a rätt och sluta spela bara för min egna vinning, att även spela för motparten är extremt viktigt för att alla ska ha det kul. Jag skulle skrivit /sme som det var så att jag hade fått korrekt krycktid och spelat för motparten också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte spela för sin egna vinning för att få mindre krycktid. Skriva ärligt om man är medvetslös om vad som hände och sedan RP:a på dom skadorna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka