Accepterad Hassemc | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassemc

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/balo11/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c2fde5c

Vad är din discord tagg? Dreelow1

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: permban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var anticheat så vet ej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Loggade in på servern och skulle bara kolla runt lite, spawnade på piren skulle gå o hämta en kaffe irl och sen när jag kom tillbaka stod det att jag hade blivit bannad av anticheat. Har verkligen ingen aning varför och vad jag ska göra eftersom denna är den ända roliga servern som egentligen finns

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, anledningen till att jag tycker det är för att Anticheat är för att fånga folk som fuskar medans jag inte fuskar. Blev väldigt förrvirad varför jag blev utskickad eftersom jag inte gjorde något fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för milt sunt förnuft när jag var på en motorväg och skjöt. Har aldrig gjort de sen dess och har legat i bakhuvudet sen dess. Har blivit bannad för powergaming, använde telefonen när jag var död. Detta var den senaste bannen och har verkligen fått ta och tänka om omrking denna så att det inte händer igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte. Asså jag har svårt o utveckla dessa frågor eftersom jag faktiskt inte gjorde något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt svårt att veta eftersom jag vet genuint inte vad jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka