Nekad hampus.ritzen | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 13226
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 13226

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? Ritzenaren

Vad är ditt Hex:ID 1100001452375f6

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är ungefär minst 3 timmar per dag om jag är hemma, det kan bli betydligt mer också så men minst 3 timmar iallfall

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7 maj 2024, men har varit medlem till och från sen 2020 i januari.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 28 gånger (får inte in bilden men de är 28 gånger)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har som uppgift att kunna hjälpa staffsen och underlätta för dem, om ingen annan staff är där så finns vi servervakter att kunna banna/kicka spelare som inte följer reglerna, vi ska kunna snabba på det hela om det inte finns några staffs tillgängliga, och om man väl ska banna någon så ska man ha klipp och en utvecklad anledning till att banna dem spelarna och skriva en bra anledning till banna så dem kan förbättra sig till nästa gång.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt så jag kan underlätta för staffsen och kunna höja rp nivån på unive. Jag vill hjälpa till för jag tycker om att hjälpa till, jag har varit helper förut men det var ett tag sen nu och har även varit servervakt och jag vill kunna hjälpa till med det lilla extra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. man kan abusa det genom att använda toggleid i scenarion, samt om man är tex polis som jag är använda sig av revive om man blir ner skjuten tex, på dem sätten finns det anlednigar till det abuse och sånt, och abuse och korupttion är inget ni kommer se från mig.

Nekad.

Anledning: Tyvärr har du blivit bannad över 25 gånger.

Du uppnår tyvärr inte kraven för att bli servervakt.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka