Antagen Avocado26 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Avocado26

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? avocado12_3

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013ef18d8d

Ange ditt födelsedatum 25 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv ingame. Även på nätterna spelar kanske till 05 på helgerna och på vardagar till typ 23 när det är skola.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2025-03-22

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bifogar nedan

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt huvuduppgift är att hjälpa servern och se till att regler följs. Servervakter kan banna snabbt när saker inträffar. Om det skulle vara ett grövre regelbrott så tar man oftast detta vidare till staffsen för att de sedan ska kunna banna längre om det behövs. Servervakter tar oftast hand om mindre regelbrott som t.ex lall eller liknande.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa servern. Jag vill nå upp till att servern har en bra rp. Jag gillar verkligen unive själv och önskar därför att andra ska få samma rp som jag fått. Så att det också kan få ha kul. Jag vill även bli servervakt för att jag tror att jag skulle kunna göra mycket skillnad då jag är mycket aktiv inne på servern. Jag vill hjälpa servern och få bra rp för både gamla spelare samt nya.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupption är när man gör saker för att få mer saker till sig själv eller sina vänner. Alltså fördelar för dig eller dina vänner. T.ex bannar inte sina kompisar och ignorerar regelbrott från dem. Men även om jag skulle använda min roll som servervakt för att vinna olika scenarion.

Abuse är när jag på mina perms för att vinna scenarion. Detta skulle t.ex kunna vara om jag skulle storma en byggnad som polis och jag har på toggle id. Detta är abuse för att då kan jag se vart alla är och där med vinna scenariot ganska enkelt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka