Ej Antagen daniii.zzz | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Kan tas på intervvju.

Vad heter du på discord? daniii.zzz

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016f21ec9f

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar rpa väldigt mycket och tycker det är jätte roligt, det är väldigt roligt att spela med mina vänner och få roliga scenarion och väldigt roliga stunder/upplevelser i rpn. Är väldigt aktiv och kan se lite regelbrytare och därför är det att jag söker till servervakt då det är perfekt för mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan november 2024 ungefär.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger totalt. "1. Pratar ooc med sin kompis" "2. Lootar döda kroppar som precis blivit nedskjutna" "3. Fusk" Har lärt mig av allt och inte kommer eller har upprepats!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är att kunna underlätta för helpers/staffs då det kanske inte alltid är en staff som speccar någon som bryter mot reglerna och det är därför servervakter är så bra då dem rpa och kan se lite regelbrott och kan svbanna eller kicka personen.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill kunna se till så servern är i god stämning och för att jag vill kunna hjälpa till med att int eså mycket regelbrott ska begås! Har även varit helper och servervakt innan så vet hur detta fungerar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man gör fel / använder sina perms fel t.ex "Du blir jagad av folk sen så kickar du dem för att kunna vinna scenariot och inte förlora det" Detdära är abuse och korruption då man inte använder sina perms till rätt sak utan man använder dem till helt fel sak.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka