Accepterad hammarlof | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝙃𝙖𝙢𝙢𝙖𝙧𝙡𝙊𝙛.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
128
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hammarlof/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ᆯ Hammarl0f

Vad är din discord tagg? hammarl0f#0935

Vem var det som bannade dig? Osäker

Hur lång tid var din ban? *Ej Specificerad*

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inget men fick till mig av andra staffs vad anledningen var

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ifrågasatte Fridas val att banna Jan-Erik utan att ta honom i Support innan bann.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i Discord med Oliwer och Jan-Erik. Han berätta varför han blev bannad och tyckte de lät sjukt att det va Meta för Jan-Erik berättade att Vible hade berättat det som var "meta" under ett polismöte inför flera. Så då drogs dom in i support, Frida, Vible osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt både ja och nej. Jag vet att det var fel och onödigt av mig, men slank ur mig då jag är vän med Jan-Erik. Jag är fulltförstående om att jag gjorde fel i detta fall att ifrågasätta en staff och hens val av bann. Men sen har jag inte varit otrevlig på något sätt och har de framstått som de så ber jag så hemskt mycket om ursäkt till de involverade i detta och kan lova till 100% att det aldrig kommer upprepas. Tycker jag iallafall kunde fått en varning på discord eller liknande istället för ban direkt för sa varken något diskriminerande, kränkande eller uttryckte mig rasistiskt.
Men som sagt, Jag förstår iallafall anledningen och det ber jag om ursäkt och kommer inte upprepas. Har aldrig blivit bannad tidigare ifrån discord eller fått en varning så vill bara säga att detta var första och sista gången. Skulle aldrig göra något sånt medvetet för att vara disrespectful mot någon. Jag är bara här för att ha kul och RP:a med mina vänner och göra bra scenarion, vilket många här faktiskt vet att jag och mina vänner gör.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig fått en discord ban eller varning innan.. Däremot en bann in game för jag sköt en ifrån polisbilen vid en bergssluttning (varav den person var beväpnad) Men jag lär mig alltid något för varje dag. Alla gör små misstag men skillnaden är med mig är att jag kan ta kritik om någon säger till mig att såhär får du inte göra osv. för då lyssnar jag och aldrig gör om det jämför med andra jag sätt som gör samma fel om och om och om igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ifrågasatt en staffs val av bann av annan spelare på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen! att aldrig ifråga sätta staffs eller liknande, men kan förstå att det tolkades så men jag ber innerligt om ursäkt för det och ska aldrig ske igen. Som sagt, första och sista gången!!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka