- Meddelanden
- 461
- Reaction score
- 44
Ban-referens
DC-cb2045 — Discord, Permanent
Anledning: Hejdå
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag var inne på servern och tog fram items på ett sätt som jag visste var fel och bröt mot reglerna. Det var ett riktigt dumt impuls tänk i stunden, jag var fullt medveten om att det inte var tillåtet och att det inte hör hemma i roleplay, men jag gjorde det ändå trots att jag kände till regeln. Jag insåg inte riktigt hur allvarligt det var förrän min bann kom, och det ångrar jag djupt nu.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, absolut. Jag tar fullt ansvar för regelbrottet. Jag visste att det var fel, jag kände till regeln, men jag valde att göra det ändå. Ingen ursäkt, det var mitt eget misstag och jag ångrar det djupt.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att ingenting, oavsett hur lockande eller kul det känns i stunden, är värt att riskera bann och förstöra RP upplevelsen för andra spelare. Framöver kommer jag aldrig ignorera regler som jag redan känner till, jag kommer stoppa mig själv direkt om något känns dumt, jag kommer spela 100% rent och fokusera på genuin roleplay istället för några genvägar, och om jag är osäker på något kommer jag prata med kompisar eller fråga i Discord istället för att agera impulsivt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag ångrar mig verkligen och inser nu hur korkat det var. Unive är min server och jag vill fortsätta bygga karaktärer och historier här på riktigt sätt. Jag lovar att följa alla regler strikt framöver, bidra positivt i communityt och aldrig orsaka problem igen. En andra chans skulle betyda allt för mig, jag ska bevisa att jag har vuxit av det här och kan vara en bra spelare.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår fullt ut. Jag respekterar era beslut och reglerna.