Nekad D.M5AN | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

D.M5AN

Icke Medlem
Meddelanden
526
Reaction score
13
Ban-referens
KLAKESKO-MIGRATED-83 — Klakesko, Permanent
Anledning: .
Bannad av: Admin
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag gjorde fel med att joina en annan server och förstår varför du valde o banna mig. Helt förståeligt men vill lägga detta bakom oss o gå vidare.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar det ansvaret och gör om och rätt, mycket kunde ha gjorts annorlunda. Det är något jag ångrar och det hade verkligen inte hänt igen. Det kan jag stå för!

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att aldrig göra om det jag gjorde, en läxa är en läxa och jag har verkligen lärt mig den. Jag förtjänade det som sagt och ber om ursäkt över det. Jag kommer aldrig svika Unive och dig philip, jag vill bara motbevisa det jag gjorde med min nykommande lojalitet till servern och till dig Philip.

Jag borde aldrig ha lämnat från första början, det är något jag tar ansvar för och lärt mig en rejäl läxa. Det är inget som hade upprepats och jag vill bevisa att det inte kommer ske igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Det var jättelänge sen det hände och då känner jag att jag är redo o visa min lojala sida till 100% som jag redan borde ha gjort. Jag borde aldrig ha gjort det jag gjorde men alla kan göra fel o dumma val i livet. Jag vill motbevisa händelsen och bygga upp relationen till servern så som den förtjänar. Jag kommer ta vara på den nya chansen jag får och visa min rätta sida för philip och servern. Jag kommer bevisa det och man kommer märka att jag inte kommer göra om det jag gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka