Accepterad Pagge | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219723049/

Ditt Hex-ID: 11000014b11cb29 (Hex)

Vad är din discord tagg? pagge_1

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-03-01 034807.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en person i mitt gänghus

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Bubblegum sa till mig att jag skulle få bann för Mild Lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig bann, det är en felaktig bann eftersom att jag som Gängboss i mitt gänghus har rätt att stå för mig själv.

Ifall en person som är oberoende (inte med i gänget) kommer till mitt gänghus och jiddrar, kallar mig som gängboss leksaksugare. Då har jag all rätt att ge ut några smällar, riktade till o med vapen för att bevisa att jag ej jiddrade med han. Men valde att inte skjuta eftersom att man inte får skjuta i gänghus, så jag valde att slå han istället.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad flertal gånger tidigare.
Det står att jag har blivit bannad 5 gånger senaste månaden, Men 3 av dom bannsen är helt felaktiga. Jag blir inte ofta bannad, Detta var en av dom få gånger som jag faktiskt begår ett regelbrott.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och kommer verkligen inte göra om detta misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kastat ut han från huset, och struntat i han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka