Accepterad Halvarss | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Halvarss

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt discord namn? Fyfanvikenvolvo

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Johansson, 24 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Eget driv,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt är en egen driven kille som växte upp med en ensam stående mor. Genom sina år i skola vara han ganska duktigt tills 8, då alltid blev en ändrig på hans liv när han mor dog. Han levde hos hans mormor tills han börjarde 2 på gymnasium i norrland, Piteå. Bengt försökt till att bli polis med de gick inte som väg. Nu har han kommit till unive stad efter pluggat runt i några städer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att spela för motpartens vinst och min egen, spela med glatt humör och vissa att de är roligt. Men även hjälpa staff när regelbrott uppstår och jag bevittnar de.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar och inte bara vinna, alla ska ha kul även den andra personen och inte bara en själv alltså att båda personerna ska ha roligt i varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja har brutit en form av regel. Jag blev bannad för att inte rpa på skador och lärde mig av de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait: Copbait är ifall man försöker få polisen uppmärksamhet som att slada framför polisen för att den vill att polisen ska stanna den. Vehicle deathmatch: VDM är att man använder ett fordon som vapen, t.e.x jag är arg på en och kör över utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Personligen så är jag en person som håller koll på regler och jag vet ifall jag bryter en regel. Jag tar mycket ansvar för mig själv och visar hänsyn till andra med respekt plus att jag talar en bra ton med alla även ifall jag är arg.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka