Nekad Flinhc | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flinhc

Icke Medlem
Meddelanden
271
Reaction score
768
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? flinhc

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Svensson 36 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Äventyrlig, Omtänksam och Seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Bosse Svensson och kommer från Sverige. Han växte upp med sin brorsa Bengt Svensson och de hade en bra uppväxt tills en tragedi skedde. Bosses och Bengts föräldrar dog under ett rån vid en tidig ålder. Från och med den händelsen blev det Bosses nedgång. Han började med droger, gäng jobb och annat brottsligt. Det gick så långt till att han blev inlåst bakom bom och galler i 3 år för vapenbrott. Efter att Bosse blev frisläppt så har han flyttat till en helt ny stad vid namn Unive. I staden Unive ska han försöka att skapa en framtid och han är väldigt optimistisk. Hans mål är att söka ett jobb och sedan får han se vart vinden för honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp och en hög nivå i mitt rollspelande. Jag kommer följa reglerna samt skapa en rolig och trygg plats för andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag spelar så att andra parter i scenariot även har kul och kanske vinner på det. Det kan handla om att jag är polis under ett rån och fast än jag hur enkelt som helst kan ta fast gärningsmännen, låter jag de komma undan så det blir en rolig jakt som kan leda till att de flyr/vinner scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har varit bannad ett tag men jag har lärt mig av mitt misstag och kommer absolut inte upprepa det. Annars har jag åkt på lite små bans någon gång.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta vilket innebär att jag tar information OOC till IC. RDM vilket innebär Random Death Match och det betyder att jag dödar någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte riktigt!

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka