Accepterad Halvarss | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Halvarss

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt discord namn? Halvarss

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Johansson, 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, snabb tänkt och kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt växte upp med en mamma bara, pappa blev gripen för ett rån och hade de svårt i början av sin barndom med pengar inom familjen. Bengt framtid är att jobba inom staten som polis eller sjukvårdare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälp till så att inga dum heter händer som att två börjar slåss eller glömmer regler så kan jag hjälp dem att de där från du ej göra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att de inte bara jag som ska gå plus, utan att det ska va att båda vinner då och då osv, som att jag hade vart kriminell och då att jag lyckas ta mig från polisen samt att dom lyckas fånga mig som jag sa då och då båda lika. antar de va så ni ville ha de

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja har brutit en form av regel. Jag blev bannad för att inte rpa på skador och lärde mig av de.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait: Copbait är ifall man försöker få polisen uppmärksamhet som att slada framför polisen för att den vill att polisen ska stanna den. Vehicle deathmatch: VDM är att man använder ett fordon som vapen, t.e.x jag är arg på en och kör över utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Personligen så är jag en person som håller koll på regler och jag vet ifall jag bryter en regel. Jag tar mycket ansvar för mig själv och visar hänsyn till andra med respekt plus att jag talar en bra ton med alla även ifall jag är arg.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka