Antagen Halvarss | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Halvarss

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas Chef

Vad heter du i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt användarnamn på discord? Fyfanvikenvolvo

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2011

När fick du medlemskap på Unive? Ett par månader tillbaka, 3-5 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag var varit biträdande chef x1, chef x1 och ledning x3, jag har en stor koll på jobbstyrnings delen. Har varit biträdande chef på Securitas och är de i nuläget, jag vill säga att jag har varit en stor del till att bygga upp Securitas.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag personligen kommer se till att personalen får de så bra som möjligt men även att dem som blir bedömta av personalen ska känna sig trygg. Jag kommer se till att personal är rätt utbildade för yrket och dens yrkesutövning. Jag även se till att Securitas blir ett seriöst företag och vaktbolag, i nuläget ringer de in massa klagomål om lall inom kåren, detta kommer jag sätta stopp för genom hårdare kvar för de anställda. Sista punkten är att jag vill bygga upp kåren för att allmänhetens skull, gör de en tryggare upplevelse och en ökad säkerhet i stan.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Personligen har jag en del saker i privatlivet men jag kommer vara aktiv 2-5 timmar varje dag.

Har du läst våra grundregler? Ja

-rep inkompetent bitr förkännar ej chef position. Kan inte hålla koll på sina anställda och vågar inte säga till dem som gör fel. Man har gått till han och rapporterat in problem om hans anställda men han lägger inga Återgärder. Han låter en korrupt anställd tazra mig framför han och står skrattar

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Securitas.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka