Ej Antagen Haji K | Chef-jobb ansökan (BERRA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankiloz

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🚕 Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Josef

Vad heter du på discord? haji.k

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021, alltså sen detta kontot skapades på forumet. Men har tagit lite pauser. Då jag kan garantera en hög och erfaren rp nivå.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet på många olika sätt. Det första och nog det viktigaste är aktiviteten för detta jobbet. Jag ser att detta yrke på senaste tiden inte har varit så aktiv och behöver en fräsch start på det hela. Jag kommer att se till att det ska vara roligt att jobba, som ett exempel kan vara att man ser till att det finns aw. Man kan exempelvis en gång i veckan samla alla som arbetar och göra något roligt tsm, samt dela ut bonusar för det bästa för den veckan. Jag kommer vara väldigt noga med vilka och vem jag anställer. Jag har varit chef på flera ställen och jag kan typ se vilka som är seriösa. Sen kommer jag att även hålla mycket koll på de anställda så de gör sitt jobb. Sen är det mycket att göra anställer man en P/A som gör det lite enklare för mig. Jag kommer göra nya annonser osv. Som kommer försöka locka fler folk att åka taxi. Det kan gälla något specialerbjudande osv. Då är det viktigt med marknadsföringen och nog ett av det viktigaste för ett bra företag. Sedan taxi firman är det mycket som behövs utvecklas, och det kommer ta lite tid. Men detta är vad mina planer är och det finns mycket mer som jag kan ta i intervju, kommer inte någon längre vart av att endast skriva.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har innan ca ett år sedan jobbat vid detta yrke, jag vet hur det funkar och går till. Som sagt har jag varit chef innan så jag vet hur man hanterar företag. Då jag har väldigt mycket erfarenheter inom chef positionen. Sen det finns säkert något nytt inom yrket som inte fanns när jag var där, men jag är väldigt snabblärd så jag kommer lära mig det väldigt snabbt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är för det mesta inne varje dag och är aktiv ig. Då den stora delen av när jag är aktiv ig kommer läggas på jobbet och försöka utveckla själva yrket. Då det inte finns mycket annat att göra. Sen är jag nästan alltid aktiv på dc, och svarar väldigt snabbt. Då det leder till att jag kommer kunna även hjälpa till när jag inte är ig.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Det är såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte, det är anledningen till varför jag är inne så mycket på servern.

Har du läst våra Regler? Självklart!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka