Ej Antagen rk_217 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rkan95

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
97
Vilken chefs-position ansöker du till? Gripen Taxi AB

Vad heter du i verkligheten? Rohat

Vad är ditt användarnamn på discord? Rk_217

Ange ditt födelsedatum: 11 Maj 2010

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick mitt medlemskap på unive runt november men hade bara spelat innan det som en lallare men bestämde mig för att börja ta rp seriöst och jag har jobbat som anställd på marja lisas vilket jag kommer att säga upp mig nu och så har jag varit anställd i meko vilket jag kommer fortsätta att jobba i mekomen

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har jobbat mycket med bilar då marja lisas och mekonomen och jag har även jobbat på skyclub och har gott om jobb erfarenheter och jag tycker att det är dags att böra med något nytt

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att Öka aktiviteten för att jag har sett att Taxi inte har haft en Chef på länge och att Taxi är rikitgt Oaktiva och jag tror och tycker att Icke medlemar skulle kunna använda taxi bra och vanliga medlemer på servern och jag har sett att Taxi Bolaget aldrig riktigt nått den nivån den kan nå.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer att vara rikitgt jävla aktiv och prioritera detta jobb som taxi chef före alla andra jobb och jag kommmer ta min tid och försöka bygga upp taxi bolaget från botten där den är nu upp tilll toppen jag har också märkt att Gripen AB har aldrig varit Riktigt aktivt och därför är jag har för att ändra på det och aktiver de

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka