Nekad Gustav Yarre | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? itesh762

Vem var det som bannade dig? Razz

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
Fear rp pwg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid 100 ligans gänghus och bara softade där med några vänner sen kommer det en polis och frågade om han fick söka igenom mig och han har ingen anledning till det så jag väljer att springa iväg och då får han en misstanke såklart och då börjar han jaga mig och sen skjuter han mig och då blev ja sur och sprang iväg när han skjöt och riktade på mig och sedan så grep han mig och då tryckte jag e några gånger och sen såg jag att jag hade glock 19 uppe sen skjöt ja honom i benet lite typ 2 skott för ja tänkte att han inte skulle dö och jag ville inte döda han jag ville bara komma där ifrån för att det är så tråkig rp att en polis kommer och säger får ja söka igenom dig utan några skäll. Sen kan ni också kolla lite på den polisens rp att när han kommer till ett gänghus med massor kriminella när han är ensam och ska hålla på och söka igenom folk. Jag vill också att ni ska veta att jag aldrig skulle gjort såhär om han tillexempel hade sätt mig med vapen eller att han hade en anledning att söka igenom utan att han bara kommer och säger det liksom. Sen ska man sitta i fängelset hela kvällen bara för att en korrupt polis ska komma och utan suntförnuft. Jag vill också att ni ska veta att jag ångrar mitt beslut skit mycket och det var absolut inte värt att fear rp jag har lärt mig av det och det kommer inte ske igen förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte denna sortens ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte springa iväg ta upp mina händer och lyssna på polisen och sedan gå support efter scenariot kommer göra det nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att till nästa gång så kommer jag att värna om mitt liv och ta upp mina händer och lyssna på polisen. Förlåt för det jag gjorde jag ångrar mig som fan förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Kunde inte lägga in en bild av för skriver på min lur för att datorn är inlämnad på service till måndag

Hej! Jag är inte online just nu. Men jag kollar denna igen imorgon när jag slutat!

Eftersom du fear rpade flertals gånger under klippet och visade ingen bra rp av dig överhuvudtaget, med att inte rpa på skador och inte värna om ditt liv så kommer jag tyvärr neka denna.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka