Nekad Gustav Yarre | Beslut Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Ditt discord namn: itesh762

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad för typ av beslut gäller det? kriminell roll + ban

Vem/vilka tog beslutet? Razz och happyx

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag fear rp mot en polis som kommer till ett gänghus helt ensam utan något suntförnuft för 5 öre

Hur är beslutet felaktigt? Ja man står vid ens gänghus och snackar med lite folk osv och sen kommer det en polis som är helt ensam i en polis bil när det är typ 20 andra kriminella på platsen och säger att han ska söka igenom folk. Sedan så börja ja springa iväg och han börjar följa efter mig sen springer ja in i nåt ställe och tar upp mitt vapen för att det är inte mer än rätt att han ska bli skjuten eftersom att han inte har nåt suntförnuft när han kommer ensam till ett gänghus och gör så. kommer ensam till ett gänghus när det är 20 kriminella och att han tror att han ska få göra vad han vill bara för att han är polis. Sedan så blev ja piss sur och tapade det för att det han gjorde var helt ren suntförnuft och tjänste fel av honom att köra in vid ett gänghus leta efter folk som klär sig som kriminella och sedan fråga kan jag söka igenom dig och ja sa nej och att han inte har någon anledning till det men han brydde sig inte och vill bara ta folks vapen. Vilket är väldigt dålig rp av honom. Det som han istället hade kunnat göra är att han hade kunnat snacka med insats strykan av polisen och storma vårat gänghus när dem är överbemanade för då blir det inte sån tradig suntförnuft som nu när han kommer helt ensam och tror han ska få göra exakt som han vill bara för han jobbar som polis och sen frågar om han kan söka igenom alla som är där och så sprang alla iväg så springer han efter mig och ska skjuta och sånt Jag vet inte riktigt vad ni tycker men enligt mig är det ganska valid att man blir sur när det kommer någon polis och ska söka igenom massor kriminella och då blev ja sur och fear rpade på han och skjöt han

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: file:///C:/Users/vikto/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-09-03%20215155.png file:///C:/Users/vikto/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-09-03%20215050.png Ni kan klart och tydligt se på den bilden att han inte är högt uppsat han har den assistent saken med ett sträck under vilket innebär 4 års assistent

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag är medveten att man inte ska countra regelbrott med regelbrott men när en polis inte har något suntförnuft så blev ja skit sur och gjorde så hoppas ni förstår lite varför

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka