Nekad Gustav Yarre | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gustav Yarre

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121778258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453b4652

Vad är din discord tagg? itesh762

Vem var det som bannade dig? manualcheckad

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2026-02-16_230708.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag skrev till någon på discord om jag kunde swisha han för en import bil. Jag gjorde detta eftersom att han hade lagt ut en bild på den bilen som jag tänkte importera på instagram kanalen i discorden och då skrev jag till han om jag kunde swisha för den om han kunde sälja för under 600 kr för då blir det billigare för mig och jag får samma produkt. Jag tror att anledningen till att jag blev bannad är för att det står om man kollar i regler att man inte får köpa saker utanför donations systemet för irl pengar vilket jag inte tänkte på när jag skrev till honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det var inte direkt exakt jag blev bannad när jag inte var ingame jag var väl på gymmet elr nåt sen kom jag hem och skulle spela och då kunde jag inte för jag var bannad ingame och sen kolla ja så var jag inte med i discord servrar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt beslut staffen gjorde bara sitt jobb och det var mitt fel eftersom att jag bröt mot reglerna vilket resulterar i att man blir bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad en del men körde sen 2021 och har typ 2k timmar på fivem så det förklarar en del men nuförtiden är jag så seriös som möjligt när jag spelar och har grön nivå

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skriva till honom om jag kan swisha för hans bil och istället gå in i donations systemet och betala full pris och undvika ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att det inte är tillåtet att köpa importer för swish vilket jag redan visste fast tänkte inte på det när jag skrev till honom och jag förstår varför reglen finns och det är eftersom att det kan bli oklarheter när man köper så tillexempel att någon inte swishar eller att nån inte skriver över importen och då måste staffs stå i det vilket ni antagligen inte pallar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka