sluggern
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Åtgärds-referens
ID: 2870 — Normal (19.25p)
Typ: Powergaming (§ 4.1h), Sunt Förnuft (§ 4.1j), Meta Gaming (§ 4.1e), Mild Lall (§ 4.2d)
Anledning: Söker genom en random död kropp, hämtar sin vän och snackar inte med honom en ända gång tills jag frågar honom ifall han metar. Sedan tar han en random bil på sjukan och kör iväg
Personal: Militarybox
Datum: 2026-05-14
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag cyklade ut från Falck efter att de inte hade tid att hjälpa mig, jag ser då en bil stå vid sidan av vägen inkrockad i en lyckstople och en person i den liggandes död. Jag går då upp till han och säger " Jag kan ta dig till sjukan min broder. " Sedan så försöker jag att lyfta honom. Men då går det inte och jag försöker göra det flera gånger med blandannat öppen dörr på hans bil. Sedan så råkar jag trycka in på " Sök igenom " istället för lyft men jag fick inte ens upp någon Sök igenom meny och tog ingenting. Jag hade inte en chansen att ta någonting eftersom att jag inte ens fick upp en meny. Sedan sa jag " Jag kan inte lyfta dig av någon anledning" och cyklade iväg. Sedan så åkte jag i en bil med en grabb jag skulle träffa. Han var antagligen och hämta käk eller något och sedan kom han tillbaka och ville till en klädbutik. Då frågde staffen om vi satt Dc och jag nekade det eftersom att han bara var och gjorde någonting innan han kom tillbaka. Medans han var borta gjorde jag ingenting utan körde bara runt i bilen. Ska noteras att jag aldrig har lyft ut någon ur en bil tidigare och därför försökte jag på flera sätt göra det.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Ja eftersom att min intention aldrig var att söka igenom han, somsagt fick jag ens aldrig upp sök igenom menyn på min skärm. Jag skulle helt enkelt lyfta han till sjukan. Jag hade varit helt efterbilen om jag skulle försöka söka igenom någon precis brevik falck.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej det har jag inte eftersom att jag inte trodde att det skulle behövas något clip när jag inte gjorde någonting fel utan försökte hjälpa han till sjukan.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja