Avstängd Grodan | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Grodan

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Ange ditt födelsedatum: 5 April 2008

Vad heter du på discord? Grodan#3025

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 178

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Ca 2-5 timmar beroende på olika dagar.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag ca 2-5 timmar.

Hur många timmar har du på FiveM? 178

Vad heter du? Hasse Lindberg

Hur gammal är du? 22

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att jag vill hjälp folk samt har jag blivit väldigt inspererad o få se er sjukvårardare jobba, vilket jag vill ta del i! Själv tycker jag att jag passar för yrket för att jag har några erfarenheter från att se er jobba. Jag uppfattar även mig själv som lätt att prata med, snäll.

Varför ska just du bli anställd? Jag vill hjälpa olika människor, samt träffa nya vänner, kollegor och helt enkelt lära känna mer folk!

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nja jag tog en utbildning när jag var 19 då jag fick lära mig att bandagerisera, röntga, HLR osv.

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för Hjärt och Lungräddning vilket betyder att man trycker ett visst antal gånger på bröstkorgen. Detta kan skilja beroende på ålder, vikt samt tillstånd. HLR kan man använda då en person inte andas eller har puls. Då kan man få personen till liv.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin betyder att man beter sig i radion, använder olika rakelnummer som t.ex. 3141. Man kan tänka på "TTT" som betyder Tänk, Tryck, Tala.

Har du några andra frågor? Nej inte för tillfället iallafall

Tillbaka