Accepterad Grodan | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Grodan

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
14
Ange ditt födelsedatum: 5 April 2008

Vad heter du på discord? Grodan#3025

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 144

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Ca 2-5 timmar, jag kommer vara aktiv så mycket jag kan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag och jag kommer spela så mycket jag kan på alla dagar

Hur många timmar har du på FiveM? 144

Vad heter du? Hasse Lindberg

Hur gammal är du? 22

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för Jag gillar att hjälpa folk. Jag har tidigare varit sjukvårdare i en annan stad,men kände då att jag inte passade för yrket, nu har jag känt att jag brinner för att få ansöka.

Varför ska just du bli anställd? Jag vill hjälpa olika människor, samt träffa nya vänner, kollegor och helt enkelt lära känna mer folk!

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag tog en utbildning när jag var 19 och där fick jag lära mig HLR, livräddning, bandageresera, röntga osv. Jag är också bra på att prata med olika individer.

Berätta vad HLR är för någonting HLR står för Hjärt-och-Lungräddning då man trycker på bröstkorgen 30 gånger som då får hjärtat att pumpa blod och lungorna att börja fungera. Man gör detta när en person har svimmat av eller av en annan anledning. Man gör på olika sätt beroende på ålder.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisiplin innebär att man inte avbryter kollegor, använder sig av sitt rakelnummer te.x 3120. Man ska också tänka på att prata högt och tydligt.

Har du några andra frågor? Nej inte för tillfället.

Ange ditt födelsedatum: 24 Februari 2006

Vad heter du på discord? Filip Gaming#1696

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 166 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5 till 10 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? varige dag

Hur många timmar har du på FiveM? 166 timmar

Vad heter du? filip plöger in game hetter jag Filip petterson

Hur gammal är du? 15 in game är jag 21

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? Räddningstjänsten är ett roligt och spännande jobb där man känner att man hjälper till. Jag kommer brinna för jobbet och jobba mycket. Jag kommer bidra till att staden blir trygg och at människorna har en pålitlig räddningskår. Jag kan hantera bra under stress och kommer se till att alla folk får hjälpa.

Varför ska du bli brandman? Som sagt är jag bra på att göra beslut under press och jag kommer göra mitt bästa för att hålla staden trygg. Brandman är ett viktigt och seriöst jobb som jag skulle klara av.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? nej men har läst på om det

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radio disciplin är mycket viktigt inom vården då radiodisciplin kan leda till att viktig information inte nås fram till mottagaren på grund av att radionätet är belastat med någon annan. När man pratar i radion är det viktigt att:
Inte skrika
Prata tydligt
Vara kortfattad

Du får larm om brand, vad gör du då? jag tar larmet och åker iväg med mina kollegor för man ska vara alltid beredd på ett larm.
när man är på plats ska man först kolla efter civila folk kan vara i fara eller är skadade efter man har hittat eller sökt efter alla kan man börja att göra det man fick larm om

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? olla efter vars personerna som är involverade är någonstans och kollar efter skador och hur dom mår sen ska man kolla hur bilen skick är om den håller på att explodera eller om den fick en skråma så att int bilen sprängs från ingen stans och alla blir skadad eller död.

Har du några andra frågor? jag har inga mer frågor

Senast ändrad:
Tillbaka