Accepterad Godfirst11| Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boogie11

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/olleking23

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad är din discord tagg? 1olleking23k

Vem var det som bannade dig? Filiri

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han bannade mig eftersom att jag skjöt istället för att gå för en kidnappning. Men det är svårt för mig att bevisa och förklara allt eftersom att det var typ ett 40 min långt scenario me 10 bilar ifrån varje part, vi var 2 allianser som körde mot varandra. Det pågick nog totalt i 40 minuter vilket inte är ok, det vart många som krigsförde ifrån bil, nån körde lz one way osv. Det var kaos. Så iaf efter typ 35 min av jagade mellan Sandy, apoteket, mekonimen osv så kommer min grabb fram o säger ”röda golfen där inledde det så det är on sight på dem” så jag och en annan rullar fram o vi är 2 bilar så vi försöker boxa han och när han e hyfsat fast så kliver jag ut för att försöka kidnappa han, men jag hinner komma ut o han kör direkt så jag gör ett dumt jävla val och skjuter emot han istället och jag får han. Det ser inte bra ut från staffsen pov och inte heller helt magnifikt från min, men hade någon speccat allt det hela så hade det nog varit ganska förståeligt, vendetta har lxm skjutit mot oss och vi mot dem. Men jag kunde garanterat istället fortsatt jaga och gått för en kidnappning, jag vet att shoot on sight inte är ok utan ansökan men eftersom min grabb säger att de hoppat och skjutit emot dem asså bara sekunder innan detta så tänker jag att det är aktiv skottlossning mot vendetta vilket det va i området, men det var i slutändan fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja som jag förklara här ovan så hade vendetta och deras allians kört mot oss fram o tbx i typ 40 min och det var typ 3 stora skottlossningar där emellan, samtidigt som de va massa kidnappningar och försök, det var vissa som bara hoppa ut såfort de såg en gul bil och de va helt enkelt kaos och hetsigt, det var som sagt minst 10 bilar från var allians, det skjöts en massa, vi jaga nån vendetta upp till Sandy, exlipse osv. Och ja tillslut så rullar våra gubbar fram o säger den röda golfen lighta nyss mot oss så det är onsight de inledde det, jag fattar inte riktigt va som gäller vid ”dem inledde skottlossningen” me tanke på att jag tolkar de som att det är nu strid, och det skjöts mellan oss och vendetta i deras område så jag hoppade ut och panga han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den e korrekt, medtanke på man alltid ska ha en social utgångspunkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad totalt 20 ggr på 2,5 år, unive var min första server och majoriteten regelbrott har ej upprepats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde som sagt antingen skjutit däcken så vi kunde fått ett försprång då deras bil hade sladdat, jag skulle dock istället ha hoppat in igen och fortsatt jaga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har fått en ny uppfattning om vad som gäller, uppenbarligen är det ej tillåtet att skjuta direkt trotsän motparten har inlett det. Vilket jag är glad och uppskattar jag lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Som nämnt, jag förväntar mig inte en unban Elr något då den är helt rätt, hade bara varit jävligt gött o köra unive i helgen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka