- Meddelanden
- 80
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-blåljus-mcmm — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: Hoppar ut direkt och on sightar samt går ej för däck
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som hände var att min grabb såg en vendetta bil helt ensam i GS och skickade prio. Jag kommer ditt och dem snackar redan. Jag kör bredvid och står tyst medans dem pratar. När det var 100% bekräftad att han var vendetta och till och med vice boss bestämmer jag mig för att hoppa ut och smälla han rakt i huvudet.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag till 100%. Jag vet att jag gjorde fel och varför men jag största anledning till varför jag sköt han i huvudet är på grund av att den personen har skjutit mot oss hela tiden och kidnappat vår vice som gjorde det lite mer personligt och ville bara döda han.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Har varit bannad i en vecka typ. Min ban går ut om 3 dagar och jag förstår verkligen felet jag har gjort. Istället för att döda han direkt hade jag kunnat gå för däck och sedan kidnappa han för att utveckla scenariot ännu mer. Som vice hade han kunnat lösa kriget mellan våra gäng eller bara kunnat gå för en förnedring.
Varför ska vi ge dig en till chans? Har varit bannad i mer än en vecka och köpte krim för 520. Jag måste vara extra försktigt med vad jag gör för annars kommer jag antingen åka på en prishöjning på 800 eller redlist vilket är något jag verkligen inte vill.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör ja.