Nekad Godfirst11 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boogie11

Icke Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
6
Ditt discord namn: ccc62616

Ditt Hex-ID: 11000014bf467be

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller o ban

Vem/vilka tog beslutet?
Hedghehog

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag spawnmenu abusea.

Hur är beslutet felaktigt?

Hej, hoppas allt är väl. jag tycker att jag blivit bemött med ett straff jag känner är för hårt. Jag vet att jag gjorde fel, men jag upplever åtgärderna som för hårda. Jag hade blivit stoppad av polis som var civil och han hoppa ut o rikta från ingenstans, jag kör då runt på en vendetta hoj och jag vet att de är fel och de är en risk för mig, så jag kör iväg och han e nt ens efter mig vilket man ser i klippet, jag tar sen spawnmenu till gänghusrt för att ta ut en bil till mig som är våran. Jag vet att det jag gjorde kan varit fel men indraget allt o 20 dgr bann tkr jag e alldeles för hårt, indragne Krim fine. Jag vet att de är regelbrott att köra andra gängfordon. Och som sagt snuten var ej efter mig, hade han åkt efter mig hade jag kunnat bli av me han på 1 sekund då jag ba kunde kört upp offroad. mitt mål med det hela var ej att ta mig ifrån scenariot då inte snuten jaga mig, de syns i klippet. Och är bannad för clogg, de va nt ens clogg möjligtvis mild spawnmenu abuse.

Jag vet att jag ligger risigt till me tanke på min historik, och jag borde verkligen tänkt efter en extra gång och det vart jävligt onödigt då jag nt ens hade snutjag

mvh

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kZ1PB0YWQEa76jzCC?invite=cr-MSxkM3ksNTA5Mjc5MDk&v=120

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt?
Ja

Senast ändrad:
Hade uppskattat om nån annan högt uppsatt skulle kunna granska med hedghehog så vi kan få fler perspektiv, jag gjorde fel visst men tkr nt att jag ska torska min medlemsroll, jag köper Krim roll dock. Iaf skriver denna för jag tkr åtgärderna är brutalt för hårda.

Bannen va 20 dgr, under ban anledinng clogg, vilket inte alls är sant. Det är spawnmenu abuse o de erkänner jag. Men hade han bannat under rätt anledning skulle jag nt ens haft indragen medlem elr så. Jag hade kunnat fatta indraget krim men fan heller medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka