Accepterad Gaywi.G T R | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Vad är ditt namn i verkligheten? George

Vad heter du på discord? Gaywi.G T R

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo hur en vanlig dag är för mig börjar med att ungefär jag vaknar 07:00-07:59 och då går jag till badrummet tvättar mitt ansikte borstar tänderna och allt sånt sen går jag tillbaks till mitt rum och väljer kläder och sen efter det så tar jag på mig kläderna kanske käkar något litet ifall jag har tid, jag tar på mig skor och börjar gå till skolan och där gör jag det vanilga pluggar osv kollar min dc och sen när jag slutar går jag oftast direkt hem tar av mig ibland byter om beror på och sen sätter på datorn och då börjar jag med att kolla mina pms eller ifall någon staff har skickat ut något eller liknande och sen går jag in i gäng vc / eller något call men en kompis och pratar lite och sen deffar jag och börjar rpa så att ingen meta sker rpar som vanilgt osv och sen när det blir sent så brukar jag stänga spelet för att jag inte ska råka hamna i ett scenario där jag inte kan lämna men måste och kanske spelar lite drobz lall kollar dcn sen samt forumet sen stänger jag av.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jo jag har rollspelat här på unive sedan februari 2022 tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Angående mina bans Jo jag har 46 bans men innan du nekar mig måste jag säga att crustlux har godkänt att jag får ansöka ändå om jag har 46 bans och jag förstår att det är något allvarligt men majoriteten av dessa bans har varit i början av min rp där jag inte ens var med i discorden eller hade ett konto på fourmet utan bara gick runt som icke medlem och lallade runt samt inte visste något om rp. och efter det när jag har vart medlem så har några bans vart felaktiga och vart saker som jag ej visste om t.ex. jag blev bannad för stormning utan tillåtelse då var jag ny som medlem och krim och visste inte att man behövde ansöka då. och varenda ban som jag har fått har jag lärt mig av och lovar att det aldrig kommer ske igen + att jag har inte fått en ban på ett tag nu och ni måste tänka på det positiva jag har gjort för servern t.ex. som att jag var medlemskaps ansvarig jag hjälpte till med att få in folk till unive och gjorde mycket bra arbete + ni kan fråga de flesta jag rpar med att att de tycker att rp med mig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt mig har en person med servervakt rollen uppgiften att underlätta för er i unives underbara staff team och hur ska en servervakt underlätta för staffs? jo en servervakt ska inte gå runt och leta efter anledningar att banna osv utan de ska dva bilar som som står mitt i vägen, banna när de ser regel brott sen skicka ut i ban bevis samt förlängning av bans ifall det behövs. servervakter ska också göra arbetet för staffs enklare genom att göra dessa små saker som att dva bilar osv

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo varför jag vill bli servervakt här på unive är eftersom jag har alltid gillat att göra Staff arbete men jag tror inte att jag kommer bli helper. jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa er staffs samt göra unive till en bättre plats. ibland under min rp så brukar det förekomma mycket regelbrott och jag vill kunna göra något åt det samt vill jag bli servervakt för att nu har jag börjat streama och det betyder att det finns en ganska bra chans att folk metar och då kan jag göra något åt det genom att använda mig av /svban [id] och sen skicka ut i ban bevis och förlängning av ban, jag har alltid älskat att rpa på unive och kommer alltid rpa på unive men det förekommer regelbrott ibland och ibland hinner man inte skriva help eller report så jag vill kunna göra något åt det. och jag som rpar mycket sent på kvällen brukar det hända buggs osv och det blir väldigt jobbigt för det är typ aldrig staffs online då och då kan jag ej få revive eller ifall en bil är buggad och behöver dvas ni fattar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man använder sig sina perms till fel sak t.ex. jag kör bil och glömmer bälte och då flyger jag ur bilen och dör men då använder jag mig av /revive för att slippa behöva rpa död eller t.ex. som limpis visade i sin video angående servervakter säg nu att jag hamnar i ett skott scenario och får slut på skott så jag väljer att banna motparten för att inte dö eller kanske ha på toggleid under en stormning för att veta vart motparten är det är korruption. jag kommer aldrig av använda mina perms till fel sak utan jag vill det bästa för unive och abuse är absolut inte det

Vidare, gaywi du får EN chans. Förstör inte denna och visa att du kan bära SV rollen.

Vidare, gaywi du får EN chans. Förstör inte denna och visa att du kan bära SV rollen.
tack för chansen douflas ska göra mitt bästa för servern och för att bevisa att jag kan bära denna finns roll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka