Accepterad hss | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hss

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Kelian

Vad heter du på discord? r3alsiege

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014565cf4d

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 14:00 - 23:00 kan jag rpa då jag inte har någon träning då
Tisdag 14:00 - 16:00 sen har jag träning till 18:00 sen är jag hemma typ 18:30 sen kan jag rpa tills 23:00 sen är det plugg.
Onsdag 14:00 - 23:00 ingen träning
Torsdag 14:00 - 18:00 träning klockan 18 till 20 sen rpa 20:00
Fredag 13:00 - 17:00 träning klockan 17:00 till 19:00 sen rpa
Lördag när jag vaknar till 03:00 minst ingen träning
Söndag när jag vaknar till 23:00 minst ingen träning

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i snart 1,5 månader tror jag men jag har varit medlem ungefär mellan februari 2023 till nu 2025 har hoppat fram och tillbaka

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kontakta mig privat på discord då man inte kan skicka bild här Discord: r3alsiege men annars den 10 december 2023

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift enligt mig är att se till att såklart RPn är hög där staffsen inte har tid för dom får ju inte rpa medans dom speccar men vi får ju gö de fast vi speccar inte ju samt Dva bilar som staffsen inte ser eller inte kan samt vi hjälper till att svbanna samt kicka dom som inte kan skjöta sig samt dom som lallar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag strävar efter bra rp samt att båda sidorna ska ha roligt i alla scenarion så att inte bara en sida har roligt för då kan folk lämna servern och det vill vi inte pga att unive är sveriges största icke whitelist server och vi har ju en del lallare på unive och dom blir ju inte bannade eller kickan pga att vi inte alltid har staffs samt servervakter vid de platser det händer så jag vill ju kunna hindra det att vara där och hjälpa till för på min tid på unive har jag mött ungefär minst 150+ lallare på snart 2 års speltid samt hindra att problem spelare ska finnas på unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption & Abuse inom en servervakts perspektiv skulle kunna vara t.ex. ha id på för att vinna scenarion som skottlosning eller storming av gänghus samt veta vilken person du spelar emot som id ger dig t.ex. wallhacks på ett sätt eller om man revvar sig själv men nu vet jag att servervakt på unive inte har revive då det abusades väldigt mycket för servervakt hade ungefär samma krafter som en staff hade och det var mycket lättare att bli servertvakt istället för staff men det ända du inte hade som servervakt var att du inte hade noclip och det brukar folk inte bry sig om då dom vill bara ha id för det ger dig wallhacks samt ett övergrepp på scenarion.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka