Accepterad edde323 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Roger09049

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
34
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? eddie

Vad heter du på discord? roger09249

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014f774c07

Ange ditt födelsedatum 16 Juni 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Min hobby är att spela så på vardagar brukar jag gå upp klockan 07:00 för att skolan börjar 8:30. skolan slutar 3 på vardagar så då brukar jag spela så fort jag kommer hem sen efter en stund så gör jag läxor i ungefär 30 minuter och går och lägger mig 10 men slutar spela halv 10. På helger spelar jag nästan hela dan förutom på mitt på dagarna runt 12n tiden när jag gör nått med familjen. Sen klockan 3 4 eller 5 så sätter jag mig och spelar tills klockan är 2 på natten. På lov så blir det alltid mycket spelande och jag spela hela dagarna förutom när jag äter. Och då så brukar jag lägga mig 3-4 på natten.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat på unive sen 2021 men blev medlem först 2022. och min senaste var mars 2024. Men jag har också tagit lite pauser som när jag är på resa eller nått.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 10 gåner men nu så var det typ 12 månader sedan jag blev bannad. man kan se det på bilden senast man blev bannad. https://cdn.discordapp.com/attachments/1351986932992708738/1351986971626569738/Skarmbild_2025-03-19_193042.png?ex=67dc5f7c&is=67db0dfc&hm=3ba4e56498fcdd21673bc2bb6d02f58bd955ad7636b6b3a58e059cbac166b43c& Om det inte funkar kan ni fråga i pm.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt´s upp gift är att kunna vara en mindre Staff typ. Man får fortfarande full tid till rollspel men man håller lite extra koll men man får inte tillgång till saker som revive eller no clip. Man ska kicka en mänska om de gör ett fel eller om det är ett lite minde fel så ska du först varna och en kicka dem. Men om de inte lyssnar på de så kan man också sv banna dem. Och om de inte lyssnar på det så ska man skicka till en staff. en servervakt ska också som alla andra inte bete sig annorlunda bara för att man är det. Man ska inte hota i chatten att banna nån för att man inte gillar de till exempel. En servervakt har också uppgiften att om man ser nån lalla så ska man också varana dem. Men man ska också vara mer aktiv och påminna folk extra om de snackar till exempel ooc eller halv ooc. M

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på denna servern för att jag är en mycket atriv spelare som är inne typ 6 timmar per dag. Jag har rpat på servern länge och har lärt mig av mina gamla misstag. Jag vill också bli servervakt för att när jag jobbar på till exempel auto så förekommer det mycke lallare och ooc och f rp och sunt förnuft och specielt VDM. Derför så är det viktigt att det är nån där som har bra koll på alla regler och kan påmina de lite xtre att de inte spelar på en lall server utan en rp server. Jag vill också vara servervakt för att jag vill inte bara vara en vanlig medlem. Och nu eftersom jag har spelat på serven i ca 4 år så tycker jag att jag borde passa som en servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man är en servervakt så har man tillgång till att kicka andra spelare och då så finns det många sätt att abuse detta. Så jag kan börga att förklara var korruption är. Det är när du använder dig av det som att om du inte gillar nån så kickar du den eller att du hotar med att kicka den. Du kan också skrämma nån i chatten för att du inte gillar dem eller att ni har bråkat. Och abuse är när du också använder det som att ta sig ut ur scenarion eller använder det till saker som inte har nått med ingame att göra som att dun skriver i chatten om du inte gör såhär så kommer jag att kicka dig eller nått mildre eller värre. Jag har sett 1 människa abuse det på detta sättet och det är inte tillåtet och är väldigt tråkig rp så då sak man bara skicka till en Staff om det sker. Men man kan också abuse saker när man är staff på servern som att man revivar för att man vill skippa ett scenario eller så kan man använda sig av no clip.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka