Accepterad Daniii | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? daniii.zzz

Vad är ditt Hex:ID Kunde ej hitta.

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. VECKODAGAR: Jag börjar min dag med att gå till skolan ungefär 8:00 till ungefär 15:00/15:30. Sen när jag kommer hem så äter jag något och kanske bara vilar, och sen så vid ungefär 16:30/17:00 så brukar jag spela och jag brukar spela rätt så länge till kvällen.
HELGER: Jag vaknar runt 10 och äter frukost kollar lite på mobilen, är ute med vänner lite och senare när jag kommer hem vid kvällen så brukar jag spela tills typ 2 ungefär. Så helger ungefär vid 13:00 ifall jag inte är med vänner så börjar jag att spela då och tills natten då och sen på eckodagar tills kanske 10 på kvällen ungefär.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i några månader nu hos Unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det gick inte att få in bilden men jag kan skicka den på kommentarena ifall det går elr på dc.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man ska kunna vakta servern alltså nästan som en staff fast man har inte tillgång till det en staff har det är som en "mini staff" kan man kalla det för man har samma uppgifter som en staff hade haft då att alla ska kunna rpa och veta hur man agerar i en RolePlay Server. Och man ska hålla koll så att folk inte FailRP:ar eller något liknande som bryter mot serverns regler. Och uppgiften till att vara servervakt är att man ska agera och bete sig professionellt. Och ifall någon bryter mot reglerna så kan man få fram deras id med hjälp av "Page Down" tagenten på tagentbordet eller "/toggleid" och när man har deras id så skriver man "/kick ID" så kickar man dem från servern men dem kan fortfarande komma in igen men det är som en liten varning att man ska bete sig och man ska lära sig ifrån det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag hade velat bli en servervakt på Unive för att det är många som brukar bryta mot Unive's regler och jag gillar verkligen inte det och jag vill bara att servern ska uppnå hög RP:nivå och att ingen ska bryta mot reglerna och det är just det jag kommer att fokusera på jag hade vaktat servern jättebra och hade kickat dem som hade brytit mot servern's regler och då kan man uppnå en Mogen,Seriös,Professionell RP:nivå. Och inga lallare!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption det innebär när man gör något fel inom sitt jobb t.ex servervakt då det är ifall man kanske kickar någon utan andledning eller för att man tycker det är roligt att kicka folk. Abuse, jo det är nästan samma t.ex man sitter bara och kickar,kickar,kickar folk en efter en eller och bryr sig inte om servervakt reglerna.

Jag behöver din hexid och kan ej hitta din discord, var snäll och skicka dem

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka