Nekad Gangster1337 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gangster1337

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198413695501

Ditt Hex-ID: steam:11000011b06ca0d

Vad är din discord tagg? GaNgStEr#8046

Vem var det som bannade dig? Momme

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för Powergaming Rp:ar inte på skador.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte RP:ade till hög nivå och reagerade inte som man ska om man krashar bilen. Jag satt kvar i bilen och sa lite kort att jag hade ont men tyckte själv nu i efterhand att jag borde Rp:at mer på skadan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis hade plockat upp mig och vi skulle upp till Palito. Vi åkte rätt snabbt på vägen och fick sladd i en kurva (såg inte exakt vad som hände under krashen då jag pratade med min lillebror) Sen fortsätter min kompis åka och jag frågar han varför han kör som han gör och att det var tur att ja hade säkerhetsbälte. Jag sa att jag hade lite ont och vi fortsatte köra sen försvann han ur bilen. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag skulle fokuserat mer på spelet och tänka hur jag skulle reagerat om det var i verkligheten. Då jag hade haft mer ont än vad det lätt som i spelet. Jag förstår själv inte varför jag inte RP:ade mer nu i efterhand och väldigt besviken på mig själv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för krim utan krim och lall. Detta var när jag var ny till servern och var ny till RP. Jag sprang mest runt men kompisar RP:ade bara lite grann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag HADE kunnat RP:at bättre och tänkt hur ont jag skulle haft i verkligheten om jag skulle krashat så. Hade också kunnat be min kompis sakta ner och ta det lugnt i svängarna. Eller hoppat ur bilen och RP:at att jag var skadad eller använt mig av /me eller /sme.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska fokusera på spelet och tänka vad som kan gå fel och använda mig mer av /me eller /sme och använt VC lite mer för att beskriva hur ont min karaktär fick. Jag ska RP:a bättre på skador och i andra händelser då min gubbe blir rädd nervös eller kanske arg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka