Nekad Zandero | Ban Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485144369/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ae3cd31

Vad är din discord tagg? Zandero#0629

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-04 000838.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde en bil ner i vattnet och sen lämnade för att jag fick ändå inte spela mer och då gick jag inte in mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med min bil och körde på en bro sen flög jag av den så jag hamnade i sjukvården sen så sa jag aj fuck och tog /me ont /me yr och körde efter minna kompisar så vi kan hjälpa dom med efter typ 5 min så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var mitt fel efter som jag lämnade för att jag inte fick spela mer och det var inte något scenario som jag lämnade ifrån.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag har blivit bannad så har jag bara läst igenom reglerna noga och tänkt igenom min ban och tänkt varför blev jag bannad hur hade jag kunnat göra annorlunda också vidare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kört ner bilen bara gått iväg och lämnat och tänkt lite mer på vad jag gjorde och inte bara gjorde bara för att jag var arg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska tänka mer på vad man gör och tänkte mer mer konsekvens tänk och va mer seriös när jag spelar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja babyphilip

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka