Accepterad plutti_glutti | Ban Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gon_kers

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199810933667/

Ditt Hex-ID: 11000016e4ef3a3

Vad är din discord tagg? plutti_glutti

Vem var det som bannade dig? Androseli

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-10-04 15_19_22.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte skrev typ /me ont & yr

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min kompis Erik till en klädbutik sen kallade min pappa på mig så sa jag att jag bara skulle dagdrömma lite sen när jag kom tillbaka så var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig eller rätare sagt sen för att händelsen som står på bannen hände liksom en timme innan bannen tog plats

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat fram skadan som hände en timme innan och kanske skrivit /sme ont i nacken så folk vet att jag har ont

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att alltid RPa skador genom att skriva /me

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar om ni vill ta det beslutet men jag skulle inte fatta varför ni skulle banna mig i 2 dagar jag tycker det hade räckt med en dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka