Nekad thereallallarn | Ban Överklagan [Casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thereallallarn

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198957085666/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b6a43e2

Vad är din discord tagg? cplallit

Vem var det som bannade dig? caspergforlife

Bild på banmeddelande: Q3DXf8P.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tyckte att jag och min vän inte RP:ade skadorna ordentligt efter kraschen, och att det därför såg ut som powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen rammade oss rakt in i en stolpe så vi kraschade. Jag och min polare satt helt stilla i bilen, sa inget och RP:ade situationen. Jag tog upp mobilen i RP och ringde en vän för hjälp, medan vi bara satt kvar. Poliserna sket i kraschen helt och körde vidare som om inget hänt. Sen fick jag och min vän ban för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban. Jag RP:ade skadorna genom att prata med låg röst, säga ”aj” och var på g att skriva /sme om mina skador. Poliserna däremot RP:ade ingenting kring kraschen utan sprang bara fram direkt efteråt. Till och med på klippet som finns ser man att det är jag och min vän som försöker spela situationen korrekt, medan poliserna helt ignorerade skadorna. Det är därför orättvist att vi blir straffade men inte de. Efter klippet satt jag kvar i bilen då kom polisen bad mig att gå ut jag sa lugn jag är skadad, upprepa det fler tal gånger men det sket i de å börja hetsa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på flera år. De gånger jag blivit bannad tidigare har det varit missförstånd som jag överklagat och blivit unbannad från. Jag har kört på servern länge och känner till reglerna väl.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker inte jag gjorde något fel i RP, men om jag hade kunnat ändra något så hade jag sett till att spela in hela situationen ännu tydligare för att undvika misstolkningar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att alltid dokumentera sådana här situationer så att jag kan visa exakt vad som hände.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag kommer spela in alla situationer och vara extra tydlig i mitt RP så att det inte kan missförstås igen.

Jag upplever inte att bannen är felaktig eftersom att du inte sa något när det hände samt så sa du ingenting om att du var skadad till polisen efteråt.
Tyvärr kommer din ban att kvarstå!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka