Göran.Andersson | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Ditt discordnamn: pescha88/MC_nugget

Ange ditt födelsedatum 22 September 2011

Varför ska just du bli staff? Jag har kört på servern är väldigt bra tag och inte varit mer än servervakt. Jag skulle vilja hjälpa till i staff teamet och förbättra RPN. Jag märker själv när jag Rpar att den del rpn är katastrofal, det finns mycket lall vilket jag själv tror jag skulle kunna försöka förbättra. Jag vill utveckla serverns RP och få bort alla problem spelarna som bara förstör, så alla kan ha det roligt. Det som jag tycker gör mig unik är att jag själv känner massa i staff teamet vilket gör mig mer motiverad till att göra detta, sen har jag spelat på servern i några år som jag vet till en viss del hur rpn ser ut. Jag är också själv en ganska själv person med mycket tålamod så detta känns passande. Jag är aktiv och så länge jag är hemma och speciellt på kvällarna. På kvällarna är det då det är mest spelare inne på serven vilket slutar med mer regelbrott som måste tas tag i. Under dom åren jag spelat har jag fått en bra syn över själva rpn och hur folk beter sig och vilka problem som ofta uppstår. Det jag skulle se mest fram emot är att ta Reports, specca scenarion och minska regelbrotten på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu är det krim RPn som jag inte tycker funkar. Speciellt reglen Social RP följs inte. Just nu skjuter bara dem mesta för sin egna vinning vilket inte är roligt för ena sidan. innan gjorde man droger och hade stora gäng möten osv, har inte sett de på länge.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Alla staff måste vara aktiva och specca mycket, speciellt i stora skottlosningar där det sker mest regelbrott. Vara snabba i reports kan också hjälpa väldigt mycket.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska själv vissa ett gott exempel igenom att vara respektfull och följa alla regler på serven. man ska lyssna på spelarna och förstå dom perspektiv för att själv kunna bli respekterad. Man ska ta sitt arbete seriöst och inte lalla runt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer göra mest staff arbete på kvällarna men även såklart på dagen också. Jag vill även fotfarande ha lite tid att RPa så det kan förekomma en liten stund på dagen också. Men annars är jag aktiven om jag är hemma för jag gör inte så mycket om jag inte är ute osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Nu är det ungefär 3 årsen. Jag gick med dcn 2023 runt höst

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte. Det närmsta är servervakt.......

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är öppen för vad som

+rep mogen kan sin grej aktiv!

++rep bra mogen och fin kille

MHV - llasslo.

Senast ändrad:
Tillbaka