Someone | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

  • Stöd

  • Inget stöd


Resultat kan endast visas efter röstning.

Someone

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milan

Ditt discordnamn: EJJMEN

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2011

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag borde bli staff eftersom jag tycker att jag har många av de egenskaper som krävs., ja tror ja hade passat som staff här på unive då ja är väldigt aktiv, ja har inget liv direkt utan spenderar varenda timme som går på unive. ja hade kunnat bidra med att specca mycket samt ta reports och sitta i support.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? något som ska bli bättre är krim rpn just nu specielt. den fungerar inte alls då de är mest shoot and loot. sunt förnuft är också ett stort problem som har kommit upp väldigt ofta på servern de senaste samt metagaming. Sen ser jag att reports är väldigt segt och de vill jag hjälpa till med.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ja och staffteamet ska snacka ihop oss och komma på en lösning till dehär då ja tycker de är förjävligt med krim rpn just nu, vi ska komma på en bra lösning som stoppar det hära "vilka är du med" och förbättra sociala rpn. just nu åker folk runt och letar konflikter vilket överhuvudtaget är inte realistiskt ett piss!, ja och staff teamet ska skicka bort varenda lallare från servern och få stop på alla lallare.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man agerar professionellt genom att visa respekt, ha tålamod och inte skrika på folk i support till exempel. Som staff ska man hjälpa folk och se till så inga regelbrott bryts.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ja har inte ett liv direkt, ja sitter inne från morgon till kväll och kör unive. alla scheman funkar väll bra för mig, ja gör inte mycket om dagarna just nu så ja kan väll köra vilket schema som passar bäst för er. om ni vill ha ett h snitt så är jag väll inne på unive 10h per dag oftast, på vardagar efter sommarlovet skulle ja kunna va aktiv runt 4-7h per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? jag började spela på unive nån gång i början av 2023 vad ja minns. sen har ja varit medlem sen 2024.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, jag har varit mod/don ans på avena, ja har varit srmod på centic, sen staff på deepcity,vation och några mer servrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? event,jobb, ja kan inte så mycket inom det yrket så ja håller mig till rp,don,support.
 
Tillbaka
Top