Nipplan. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Nipplan.

Medlem
Servervakt
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Ditt discordnamn: nippplan

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli Staff för jag är mogen vilket ger mig bra bemötande till andra spelare och ett mognare beteende, jag är aktiv vilket ger mig bra med tid att både spela men också göra Staff arbete, jag är också kompetent då jag har spelat på servern länge, varit Staff tidigare och spelat som både polis och Krim vilket ger mig en bra insyn i båda delarna av Unive vilket också ger mig en bättre förmåga o klarhet att bedöma och ge åtgärder vid scenarion och regelbrott. Jag är trevlig vilket jag tror är en bra personlighet att ha som Staff för att få spelare att känna sig välkomna. Jag kan commands bra också vilket kan göra det lättare att direkt börja med Staff arbete. men däremot är jag inte så familjär med det nya ban och åtgärds systemet, dehär med poäng o allt. Men det lära jag mig säkert me tiden.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Kommunikationen mellan högre mods och spelare, jag tycker att det som spelare tar upp med staffs som är viktigt nog att lyftas upp till högre staffs eller 320 inte och som också sägs ska tas upp med de aldrig tas upp. Det dyker säkert upp andra små problem med tiden som jag ska försöka göra mitt bästa för att lösa med andra staffs.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att verkligen lyssna på det spelarna har att säga och sedan ta upp de som är viktigt nog att ta upp med högre med dem. Också kanske fråga spelarna hur deras upplevelse kring detta är om den är lik min upplevelse eller motsatsen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att föregå med gott exempel såsom att t.ex inte begå regelbrott, inte bidra med dålig rp, bemöta spelare på ett trevligt sätt, inte vara korrupt, och bara allmänt sköta sitt arbete bra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer självklart inte ”prioritera” Unive. Jag tycker mitt privatliv är viktigare och därför kommer jag t.ex om jag har ett prov eller träning osv. Kommer jag självklart att lägga tiden jag behöver för att plugga till provet eller tiden jag behöver för träningen osv men jag kommer ju också såklart vara aktiv på Unive och som Staff, jag kommer sköta mitt arbete bra o aktivt. Mellan RP o Staff arbete kommer jag dela upp så att om det är mycket reports, mycket folk i sup väntrum, mycket aktivitet på servern osv, kommer jag prioritera straffarbete men om de är lite mindre tryck eller mindre sup ärenden osv kommer jag lägga tid på att rpa också, då jag tycker det är roligt.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit Staff tidigare och är Servervakt nu men däremot kan jag inte poäng o åtgärdssystemet så bra men det lär jag mig gärna.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Tillbaka