spexyxe | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

spexyxe

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Löfven

Ditt discordnamn: Spexyxe

Ange ditt födelsedatum 13 September 2011

Varför ska just du bli staff? för att hjälpa andra med saker och se till att servern håller en hög nivå med RPn

Vad tycker du inte fungerar på Unive? finns för många korrupta staff och Krim Rpn behöver bli bättre man skjuter bara varandra utan att säga nått och man pittar i 300 km/h.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man ska få åtgärder om man inte slutar pittar och man ska kunna bli av krim utan anledning.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är noggrann is sitt arbete, man står för vilka val man gör.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mitt privat liv kommer alltid gå förre staff arbete men jag är ju väldigt mycket på min dator så då har jag tid att utföra staff arbete samt också ha tid med lite RPande.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 24 april 2026

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men vill gärna skaffa erfarenheter så jag kan bli en mycket bra staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är öppen för mycket men det som är checkat tror jag passar mig bäst.

Tillbaka