Nekad Froggen06 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Froggen06

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121259029/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:110000145335a15

Vad är din discord tagg? Froggen06

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-21 224416.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej Philip320 först vill jag bara börja med att säga att Jag vill börja ta ansvar för mina handlingar och verkligen be om ursäkt och erkänna att jag har använt mig av tredjepartsmjukvaror på plattformen. Jag inser nu att detta var ett allvarligt övertramp och jag ångrar djupt mitt beslut. Jag förstår att det finns regler och riktlinjer som måste följas för att bevara integriteten och rättvisan på plattformen. Genom att använda tredjepartsmjukvaror har jag brutit mot dessa regler, och jag inser nu de potentiella konsekvenserna av mina handlingar. Jag vill försäkra dig om att det inte var min avsikt att skada plattformens integritet eller upplevelsen för andra användare. Det var ett dåligt beslut från min sida, och jag tar fullt ansvar för det. Jag ber om förlåtelse för eventuella olägenheter som mina handlingar kan ha orsakat och är villig att acceptera de konsekvenser som följer av mitt agerande. Jag lovar att lära mig av detta misstag och att respektera reglerna framöver. Tack för att du tar dig tid att läsa mitt meddelande. Jag hoppas innerligt på en möjlighet att rätta till mitt misstag och återfå förtroendet på plattformen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ville dela med mig av händelserna innan jag blev bannad. Jag satt lugnt och åt mat när jag blev tillkallad till support av Moez. Under samtalet anklagades jag för att använda tredjepartsmjukvaror. Jag vill betona att jag är uppriktigt ledsen för situationen och ångrar djupt mina handlingar. Min avsikt var aldrig att bryta mot reglerna eller skapa problem för gemenskapen. Jag förstår vikten av rättvisa och överensstämmelse med plattformens regler. Jag är beredd att ta ansvar för mina handlingar och lovar att respektera reglerna i framtiden. Jag ber om ursäkt för de eventuella olägenheter som detta kan ha orsakat och hoppas på en möjlighet att rätta till mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill börja med att erkänna att jag använde tredjepartsmjukvaror tidigare, men hade slutat med det en vecka innan jag blev tillkallad till support. Jag inser nu att mina tidigare handlingar var felaktiga och jag tar fullt ansvar för dem. Jag är här för att be om ursäkt och visa min uppriktighet.
Jag förstår att användningen av tredjepartsmjukvaror är emot plattformens regler och kan skapa en obalans i gemenskapen. Jag är verkligen ledsen för de olägenheter och oro som detta kan ha orsakat.
Jag lovar att jag har lärt mig av mina misstag och har sedan dess avstått från att använda tredjepartsmjukvaror. Jag är fast besluten att respektera plattformens regler och skapa en positiv spelupplevelse för alla.
Jag ber innerligt om en andra chans och är villig att göra allt som krävs för att rätta till mitt misstag och bli en ansvarsfull del av Unive communityn. Tack för att ni tar er tid och verkligen läser dehär.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare men hälften av dem har varit felaktiga så jag har totalt 4 riktiga bans och har lärt mig alltid av mina misstag jag gjort och aldrig mer gjort om dem eller kommer göra om dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vill börja med att uttrycka min djupa ånger över mitt beteende med användningen av tredjepartsmjukvaror på plattformen. Jag inser nu att jag borde ha agerat annorlunda och undvikit att falla för grupptryck som ledde till att jag använde dessa mjukvaror.
Jag inser att jag borde ha varit starkare och stått emot påverkan från andra som föreslog eller använde tredjepartsmjukvaror. Istället för att låta mig påverkas av grupptryck borde jag ha lyssnat till mina egna värderingar och följt plattformens regler strikt.
Jag ber om ursäkt för att jag inte agerade på ett ansvarsfullt sätt och för att jag bröt mot plattformens regler. Jag inser nu konsekvenserna av mina handlingar och är fast besluten att lära mig av detta misstag och inte upprepa det.
Jag lovar att framöver vara mer medveten om mina handlingar och att alltid följa reglerna på plattformen. Jag är redo att ta ansvar för mitt beteende och arbeta för att återvinna ert förtroende.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vill starkt poängtera att jag har lärt mig av denna erfarenhet på ett djupgående sätt. Jag inser nu allvaret i att följa plattformens regler och förstår konsekvenserna av att inte göra det. Det har varit en ögonöppnare för mig, och jag är fast besluten att aldrig mer göra om samma misstag.
Jag lovar att vara mer medveten om mina handlingar och att alltid respektera och följa plattformens riktlinjer. Det är min övertygelse att varje erfarenhet, även om den är negativ, kan vara en möjlighet att växa och förbättra sig själv. Jag är redo att visa med mina handlingar att jag kan vara en positiv och ansvarsfull deltagare i Unive communityn.
Jag ber innerligt om en andra chans och lovar att jag har lärt mig av detta och kommer att sträva efter att göra rätt i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka