Accepterad dannezz | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dannezz

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
2
Ban-referens
ycrvih — FiveM, Utgår 2026-03-24
Anledning: Ej angivet
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Precis innan jag blev bannad blev jag plötsligt dödad av en annan spelare utan någon tydlig anledning. Situationen kom som en chock och jag blev väldigt frustrerad i stundens hetta. I mitt upprörda tillstånd skrev jag ett olämpligt meddelande i OOC, vilket jag nu förstår var helt fel och respektlöst både mot den andra spelaren och mot communityt som helhet. Direkt efter att detta hände stängde jag av spelet, eftersom jag trodde att scenariot var över och inte förstod att detta skulle räknas som combat logging. Jag insåg inte då att det skulle uppfattas som ett regelbrott, men jag förstår nu varför staff agerade som de gjorde. Jag vill verkligen betona att jag har lärt mig av den här situationen. Jag inser hur viktigt det är att hålla lugnet även i frustrerande situationer och att följa reglerna till punkt och pricka. Jag ångrar mitt agerande och vill försäkra er om att jag aldrig kommer upprepa dessa misstag, och att jag i framtiden kommer hantera liknande situationer på ett moget och respektfullt sätt.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar absolut ansvar över mitt misstag och jag har insett att jag har gjort bort mig rejält, jag ber verkligen om ursäkt för mitt regelbrott och jag kan garantera er om att jag lärt mig utav mitt misstag och lovar att det aldrig kommer hända igen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har verkligen tagit mig tid att reflektera över mitt beteende som ledde till min ban. Jag förstår nu att mina handlingar inte bara bröt serverns regler utan också påverkade andra spelares upplevelse negativt. Tidigare tänkte jag inte alltid på konsekvenserna av mina handlingar i spelet, men efter att ha blivit bannlyst har jag insett vikten av att agera ansvarsfullt och respektfullt i roleplay-miljön.
Efter att ha reflekterat över min ban så är jag fast besluten att förändra mitt beteende. Jag vill spela på ett sätt som respekterar både reglerna och de andra spelarna, bidra positivt till rollspelsmiljön, och agera som en ansvarstagande medlem av communityn. Jag hoppas att ni kan se min överklagan som ett genuint försök att förbättra mig och att jag får chansen att visa att jag har lärt mig av mina misstag.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har verkligen tagit mig tid att reflektera över mitt beteende som ledde till min ban. Jag förstår nu att mina handlingar inte bara bröt serverns regler utan också påverkade andra spelares upplevelse negativt. Tidigare tänkte jag inte alltid på konsekvenserna av mina handlingar i spelet, men efter att ha blivit bannlyst har jag insett vikten av att agera ansvarsfullt och respektfullt i roleplay-miljön.
Efter att ha reflekterat över min ban så är jag fast besluten att förändra mitt beteende. Jag vill spela på ett sätt som respekterar både reglerna och de andra spelarna, bidra positivt till rollspelsmiljön, och agera som en ansvarstagande medlem av communityn. Jag hoppas att ni kan se min överklagan som ett genuint försök att förbättra mig och att jag får chansen att visa att jag har lärt mig av mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka